Het is nu al 2 weken later en vandaag zouden Nils, Daan, Rein en Owen een concert houden in 013 Tilburg. Nils zei dat ik mee mocht en dat hij iets speciaals voor me heeft geregeld, wat een schatje was het ook. Ik ben hem dan ook zo dankbaar voor alles. We hadden na die kus niet meer gezoend of wat dan ook, maar we hebben het wel nog heel gezellig gehad. Rein had ik niet meer gezien. Daan, de blonde jongen, was nog langs gekomen om op bezoek bij Nils te gaan en die had ik dus ook gelijk ontmoet. Hij was wel een aardige jongen. En oja, de ouders van Nils had ik ook ontmoet en ze vonden het goed dat ik een tijd bij hun zou intrekken. Het waren onwijs aardige mensen.
Ik stap achterin de auto aan de raamkant en Nils komt naast me zitten. Bettina, de moeder van Nils, ging ons naar 013 brengen en blijft zelf ook backstage bij het concert. We vertrekken redelijk vroeg, omdat het een lang stuk rijden is en de jongens moeten ook nog daar eten en de generale repetitie houden. Het concert begint om 19:30. "Ben je eigenlijk ooit wel eens naar een optreden geweest, Caitlyn?" vroeg Bettina uit belangstelling. "Ja, een keer nam mijn moeder me mee naar K3, maar dat was het dan ook." zeg ik lachend. Bettina en Nils lachen ook. "Maar Nils zei dat je ook bij hun optreden was en zijn Invisible Girl was?" zegt ze daarna vragend. "Mam! Je hoeft niet te zeggen dat ik dat tegen je zeg." zegt Nils zeurderig. Ik grinnik. Cute dat hij het over mij heeft met z'n moeder. "Dat ik daarbij was was puur toeval. Ik hoorde muziek en wilde kijken wat er was en toen kwam er oppeens zo'n bewaker naar me toe en die nam me mee." antwoord ik. Ik zie Bettina vanaf voorin knikken, als teken dat ze het begrijpt. Nils tikt me en geeft 1 oortje aan mij om samen muziek te luisteren. Ik kijk hem dankbaar aan en stop het in mijn oor. De eerste klanken van 'Mark my words- Justin Bieber' beginnen te spelen en ik begin naar de voorbijgaande landschappen te kijken. Nils zingt zachtjes mee en speelt een beetje met mijn haar.