24

631 12 5
                                    

"In, bersihkan Mira dulu, nanti In sediakan makan malam"

"Aku nak mandi dulu" Zafran hampiri In, "Mandi dengan aku" Zafran masukkan tangan ke dalam dress In.

"Zaf, In tak nak"

"Aku suami kau. Kena layan aku. Ustazah tak cakap berdosa tak layan suami?"

"Nak In buat apa?"

"Tak kan menangis nak layan suami.I want now. Dalam toilet with me"

"Mira"

"Dia duduk diam, enjoy her music. Now." Zafran tarik tangan In naik atas. Letak Mira dalam katil baby.

"Mummy, and daddy ada kerja kejap. Love you" Zafran pusing belakang lihat berdiri dihadapan pintu bilik air. "You look beautiful sayang"'cium bibir In. "Aku tak tahan tengok kau."

"In, buka tub air" Zafran senyum lihat badan In.

"You want another baby?"

"No. Mira belum setahun lagi"

"After one year, another boy k?" In diam, jelek lihat muka Zafran.

"Kau pelacur, ingat macam mana kau layan aku dulu, dalam bilik air. Do the same. How you dance, sabun kan aku. Then fuck me, you do everything" In angguk kepala.

", Please senyum, jangan masam muka, aku suami kau Ingrid Aulia. Ustazah tak cakap kena layan suami dengan penuh kasih sayang, senyum. Baru kau akan masuk syurga" In tarik nafas senyum pada Zafran.

"3,2,1 action"'

🎈🎈🎈🎈

"Hi, En Zafran ke tu?"

"Who's this?"'

"Maaf menggangu, I Lynn kawan In, isteri Zafran"

"Kenapa dengan In?"'

"Boleh kita jumpa, sekejap"

"Sorry busy, cakap saja"

"Okay macam ni, selaku kawan dan seorang Islam, I kena cakap dengan En Zafran. Kolej ada kan, team building setiap kena pilih pasangan, In dia gedik sangat hari pilih Ehsan, projek dia orang ke Fraser Hill, bayangkan In sebilik dengan Ehsan. Ehsan memang suka dengan In, In sekarang pakai baju seksi ke kolej. Kita orang bagi juga nasihat, tapi dia tak peduli. Even cakap dengan kita orang suruh janji, if you En Zafran tanya kata pergi dengan Fariza."

"Sebilik? In suruh menipu?"

"Yes, yes En Zafran. Tapi En Zafran jangan bagitahu In, I call"

"Okay. Thank you bagitahu I. In masih di kolej?"

"Hurmm, tadi nampak dia lunch dengan Ehsan, suap lagi, siap lap mulut Ehsan. Hari datang kolej, pakai kemeja putih jarang,nampak bra warna hijau tua"

"Ok really? thanks bagitahu. I need to go"

" Bye." Lynn senyum letak phone.

"Done. Ehsan tu hak I, milik I."

"You tak rasa bersalah ke buat macam tu dekat In?"

"Hell no, Iza. You tu yang bodoh, ikut In. dia tu nasib baik lah jumpa dengan bapak dia yang kaya. Kalau tak masih melacur"

"Hari ni kita dua subahat, dengan fitnah, you. Ehsan yang pilih Ingrid"

"I tak boleh terima okay. Ehsan dengan minah tu ke Fraser Hill."

"You kena marah Ehsan"

"Ni rahsia kita. Kita kan BFF, macam si baru nak tengok dunia tu asyik post. naik jelak I. Chow I nak cari Ehsan. Kalau In tak dapat pergi, sure Ehsan akan cari I"

Ingrid Aulia (Completed) Where stories live. Discover now