"Cukup, jangan pukul dia. Aduih Milla stop"
"Dengar sini, jangan cuba suruh mana mana customer bawa kau keluar dari sini. Kau fikir Zafran mahu sama kau?"
"In, minta maaf. In mabuk malam tu"
"Bodoh tiap malam pun mabuk. Jangan bagi aku malu. Mula dari sekarang tak boleh keluar"
"Please, please Makcik. In janji cuma pergi kubur mama. In balik nanti"
"Look your face all blue black. "
"Customer dia Pimm dengan Salma boleh ambil"
"No, aku mahu dia layan. Sekarang bersih kan meja ni" In bangun ambil tuala.
"Guna lidah bodoh jilat semua ni!"
"Hah. Bekas sperm Zafran"
"Bukan kau tak pernah telan. Bodoh."
"Pimm, mandi dulu."
"Bye Salma balik. Lap coffee table bersih bersih. Air pun ada ada meja tu"
"Hello, Zafran. Mummy sorry. You enjoy with Salma?"
"Better dari In. In kena belajar banyak. Rugi duit"
"Is okay mummy bagi free lagi dua jam, tiga kali.pilih siapa saja"
"I mahu In malam nanti jam 10."
"Nanti complaint lagi"
"No. Bye"
😌😌😌
"Assalamualaikum Pakcik Anuar pergi mana?"
"Dua minggu In datang pakcik tak ada"
"Pakcik dah tua masuk hospital sakit. No In pulak pakcik ter padam masa nak call salah tekan. Pakcik ingat kamu. Muka kamu lebam, kenapa bibir lidah kamu?"
"Makcik, pukul In. Pakcik In nak mati duduk sama Mama boleh?"
"Ajal kamu belum sampai. Kamu beli baju kurung. Ni baru betul"
"In beli dua pasang 100 sahaja. Paling murah"
"Pakcik sakit apa?"
"Sakit biasa"
"Cuba cerita dengan pakcik asal usul In"
"Duduk dekat pondok tu?"
"Kita ke warung, elak fitnah"
"Maksud Pakcik?"
"Nanti Pakcik cerita"
"Pakcik, saya nak makan nasi boleh? Di kedai Makcik makan babi" bisik Ingrid. Ketawa In lihat muka pakcik berubah
"In dengan mama ada peralatan asing tak campur"
"Bagus lah. Banyak benar makan?"
"Ya. Lapar"'diam In bila Pakcik Anuar baca doa.
"Dah boleh makan?"
"Bismillah"
"Bismillah"
"Selara Pakcik tengok kamu makan"
"Lapar. Walau lidah In sakit. Nak In cerita pasal In?"
"Pakcik sedia mendengar"
"Ingrid anak luar nikah. Dalam sijil bersalin nama bapa Abdullah. In tak kenal siapa Abdullah tu. Mama dulu ada boyfriend banyak boyfriend dalam ssmua mama paling suka Uncle Hilmi, uncle baik. Mama kenal uncle masa tu umur 6 tahun. Mama nak kahwin dengan Uncle. Uncle janji akan tolong Ingrid dapat IC. Uncle Hilmi kaya, Makcik pun suka Uncle Hilmi. Bila tahun uncle pilih mama dan suruh mama berhenti kerja nak kahwin. Makcik ugut nak report polis sebab mama kosong. Makcik pukul mama sebab mama lagi cantik. Bila tahu mama nak berhenti, Makcik jadi gila. Pukul In, terbelah kepala In kena meja. Tengok ni pakcik. Mama tak nak gaduh dengan pakcik mama minta putus. Akhirmya Pakcik hilang. Masa Ingrid umur 17 tahun, mama nak nikah dengan Uncle Salleh. End up Uncle mati. Malang nasib mama. Tapi Ingrid tahu mama tiap malam lepas kerja dalam setiap solat mama solat taubat pakcik. Sampai malam tu lepas tu kelab, mama gaduh dengan Makcik. Teruk mama kena pukul. Malcik lebih besar dari mama. Makcik mabuk, malam tu mama tak sedar diri. Makcik ugut kalau In pecah rahsia dia akan bunuh In juga. In tak ada sesiapa pakcik. In tak berani"
YOU ARE READING
Ingrid Aulia (Completed)
Romance1. Aku tak suka dia. 2. Aku tak cinta dia ayah. 3. Pergi mampus kau! 4. Nyawa kau ditangan aku 5 Tolong jauhkan diri kau 1. Saya tak boleh cakap apa apa. 2. Ayah cakap syurga dibawah tapak kaki suami. 3. Ayah saya tak cinta dia. 4. Pesanan ayah wal...