2

723 21 8
                                    

"Where did you go?"

"Sorry, Makcik bas lambat"

"Aku tak peduli. Now pergi susun kerusi, sapu, mop, lap semua meja. By 6pm dress up. Take this, I buy new dress. Make sure makan pill jangan lupa." In buka paperbag lihat dress pendek paras lutut.

"Expensive, I cut from your salary."
Nah list booking. Bilik tepi kemas bagi wangi, tukar cadar. Hari ni kau guna bilik situ. Aku tak peduli kau nak ganti cadar atau tak. Layan yang akhir sekali baik baik. Dia bayar kau double faham"

"Makcik, bila In akan stop kerja? Duit hutang mama baki berapa?"

"Ohh ada hati nak berhenti. Bodoh Mama kau hutang aku banyak. Dah setahun kau kerja baru bayar 3 ribu lagi 30 ribu. Kau tahu banyak mana?" In geleng kepala.

"Maksud nya sampai kau mati, kerja dalam pub ni, jagi pelacur, GRO. Aku nak bagi kau kahwin dengan tauke Lim."

"Tak mahu"

"Ohh berani. Kau nak berhenti bayar 30 ribu"

"Macam mana nak dapat 30 ribu?"

"Pergi minta dengan bank"

"Bank bagi?'

"Pergi tanya bodoh. Dah cepat kemas. Refill beer dalam chiller. Nah CD belajar hisap betul betul banyak complaint kau tak reti hisap." Ingrid ambil CD letak dalam paperbag baju.

Ini kerja In, Pakcik. Pelacur, In dipaksa. Badan In ber tattoo makcik yang paksa In buat. In akan selalu mabuk, makan pill khayal hilang malu In bila melacur diri. Jika In masih waras In tak sanggup Pakcik. In malu.

😌😌😌

"Sit, i blow your hair."

"Aunty Wena your wain."

"Thank you dear. You going to look beautiful, very beautiful. Last customer rich guy. He came see your aunty. He pay 5k na. Lucky you. Now Salma very jealous"

"Salma beautiful too. Give to salma. In tired Aunty Wena. My period three months didn't come"

"You take so many hormone pill, period stop pill. Your aunty gila na. Kurang makan Ingrid, very young too many pills nanti cannot pregnant. Your aunty crmburu your mama more beautiful. She not pretty gigi lagi tak cantik."

"Makcik bagitahu pelacur macam In, no guy want me. I am dirty. "

"All of us is dirty, after shower clean lah. Come wear lipstick red na." In ambil bottle tequila tuang neat dalam gelas diminum. Tiga kali. Ambil lime hisap. Pakai baju.

"Beautiful"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Beautiful"

"Aku suruh pakai hitam"

"In nak pakai pink. Aunty Wena pilih"

Ingrid Aulia (Completed) Where stories live. Discover now