"Too much Zafran, pukul In sampai teruk macam ni. Zaf gila ke? You forget that's my daughter. My fucking daughter. Zaf ! paksa In, pergi hari akad nikah, you force her!"
"Zaf minta maaf"
"Tak ada maaf lagi, papa nak Zaf ceraikan In. Kali nie papa akan masuk campur"
"Please papa Zaf, minta maaf"
"Selama papa sabar, tapi kali nie, tak boleh lagi. Dah nikah dengan Sally , nak seksa In lagi?"
"Papa, Zaf perlu yang lemah lembut, In dia layan Zaf tak iklas Pa, Zaf tahu. Asyik minta cerai"
",Sekrang papa pulak nak Zaf cerai In"
"Baik, tunggu Zaf balik dari Vancouver. Sementara nie In masih isteri Zaf. Zaf tetap nak In datang dengan Mira ke Vancouver. That it Tan." Terkejut Zafran bila Adell masuk kedalam pejabat bersama seorang lelaki orang putih. Adell tidak hirau pada Zafran. Zafran keluar tutup pintu.
🧶🧶🧶
"Hello, Ye Aunty"
"How are you anak?"
"In, sakit Zafran pukul, selepas akad nikah dengan si betina tu. In baru keluar hospital."
"Aunty, know Zaf married lawyer too"
"Mana Aunty tahu?"
"Zafran bagitahu Aunty "
"Aunty keep in touch dengan Zaf?" Wena diam.
"In, aunty minta maaf, sorry my karma"
"Kenapa?"
"Milla, come back with gangster, asking money. Yesterday Aunty report police"
"Macammana makcik tahu?"
"Zafran told her__"
"In tak faham, macammana Zaf tahu?"'
"Aunty bagitahu"
"Why? Aunty tahu kan Zaf"
"Now Milla, want to take my house, she said her money. Money Zaf bagi Aunty ambil lawyer"
"Zafran bagi duit dekat Aunty? Kenapa?"
"Anak, I am sorry. Aunty bagitahu Zafran you and Ehsan"
"Apa? Tergamak Aunty buat In macammana ni. Jadi selama ni Aunty lah yang cerita semua pada Zafran apa In buat?"
"Yes, my Karma, god punish me anak"
"berapa Zaf bayar?"
"30k"
"In tak sangka, sebab kan duit Aunty sanggup buat In macam ni. In percaya Aunty. Agaknya dari mula Zaf bayar Aunty kan?"
"Yes, anak. Zaf suruh Aunty rapat dengan In"
"Ya Allah. Sorry Wena, In tak boleh maafkan orang yang tikam In dari belakang." In letak phone Tarik nafas.
Ya Allah terima kasih, satu demi satu..
🧶🧶🧶
"Nak apa?"
"Makin kurang ajar kau, cakap dengan aku. Mentang Papa ambil berat pasal kau. "
"Nak apa?"
"Esok aku nak berangkat. Nak balik junpa isteri aku pun tak boleh. Aku tak nak lah. seks dari kau, kaku, kayu aku ada bini."
"Pergi merambus Zafran."
"Kau nak Mira kan?"
"Anak In,sekarang aku nak kau call papa, cakap yang kau tak nak aku cerai kan kau."
YOU ARE READING
Ingrid Aulia (Completed)
Romance1. Aku tak suka dia. 2. Aku tak cinta dia ayah. 3. Pergi mampus kau! 4. Nyawa kau ditangan aku 5 Tolong jauhkan diri kau 1. Saya tak boleh cakap apa apa. 2. Ayah cakap syurga dibawah tapak kaki suami. 3. Ayah saya tak cinta dia. 4. Pesanan ayah wal...