Nyári helyzet+Büchner 2

22 4 6
                                    

Kedves Mindenki!

Kicsit visszatekintek ebben a részben a 2. fűzőm átvételére Kisvárdán.

Ahogyan már meséltem az első alkalomnál is, a Salusban nagyon jó a hangulat, de ezen a nemes napon Feri bácsival igen sokat tudtunk beszélgetni úgy mindenről.
Nagyon példaértékű és a szó legvalóságosabb értelmében egy kedves ember.
Elmagyarázta, hogy nem adnak nekem külön instrukciókat, 1 hét alatt szokjak rá napi 12-14 óra hordásra, amit szeptemberig lassacskán le kell csökkentenem 8-ra.
Megmondom őszintén, furcsa érzés, hogy napközben alig van rajtam. Főképp, hogy utána pár nappal indultunk nyaralni, mindenféle okokat találtam a késleltetésre, de mostmár szorgosan hordom Büchner 2-t is, aki újabb poket tetkókban pompázik. ❤
Hazafelé úton a Salusból már rajtam volt, ugyan ez nem volt előírás.
Feri bácsi utánam nézett az ablakon kihajolva. Kiáltotta, hogy milyen csinos vagyok ebben az új korzettben..😊
Kellemes viszont, hogy illik a testemhez méretre, nem szorít, mint az előző.

😊Kellemes viszont, hogy illik a testemhez méretre, nem szorít, mint az előző

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Így a -forró- nyáron elképesztően nehéz ezt a műanyag páncélt hordani...Napi 2-3 zuhanyzással elviselhető, de nonstop megsülök.
Viszont az hatalmas elismerés volt, amikor a Vertebra-alapítványnál kerestek egy balatoni fűzős lányt, pontosabban a Schroth torna magyar "megalapítója" úgymond találkozott a parton egy fűzőjét folyamatosan viselő, kitartó, ügyes lánnyal, s mire már meg akarta szólítani, elmentek, így a facebookon próbálta megkeresni a kedves nagylányt.
Mi épp előtte héten voltunk Balatonnál így nem lehettem, de elmondhatatlan öröm fogott el, mikor a gyógytornász beküldte a csoportban, hogy nem én voltam-e?
Eleve, hogy a szorgalmas fűzőviselésről én jutottam eszébe valami hihetetlenül jól esik.

Ezért érdemes kitartani.

A gerincem történeteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt