Egy új kezdet

55 6 5
                                    

2020. január 13-án, a röntgen után, nagy meglepetésre derült ki, hogy romlott a gerincem (slusszpoén, hogy ekkor még azt sem tudtam, hogy 35 fokra. Annyit mondtak, hogy romlott)

Felírták tehát nekem a fűzőt.
Tudom, hogy sokan most elképzeltétek a vonzó, női karcsúsító darabot. Nos, köze sincs hozzá.
A korzett, mint gyógyászati segédeszköz műanyag, kemény.

2020. április 6-án került sor a mintavételre.
Ha bárki, aki olvassa, hasonló cipőben jár, csak a Salus-hoz menjen el mintavételre, ők a legjobbak minden téren. Olyan fűzőt kapsz, ami használ is, és mindenki rettentően kedves, de erről még később.

Tudtam, be kell vállalnom, ha ez az ára, hogy meggyógyuljak.

Emellett el kellett búcsúznom addigi kedves tornászomtól.
Egy fokozattal intenzívebbre kellett kapcsolnunk, főleg, hogy lassan becsontosodok, addig kell alakítani a gerincem, míg lehet, el kellett kezdenem sürgősen a Schroth terápiát.

A Schroth terápia egyéni gyógytorna, lehet, egyedül, vagy pár fős csoportban. Napi 1 órán lehetőleg csinálni kell otthon is.
Bordásfalas, nagy labdás, szalagos feladatok vannak. Elég monoton, be kell vallani.
Fontos eleme a hangos ki-belégzés és a helyes testhelyzet, így korrigál, és mesésen kiegészíti a korzettes kezelést.

Szerencsére itt is egy hasonlóan szeretnivaló gyógytornászt kaptam, úgyhogy el tudtam kezdeni ezt a nyugodt és eredményes tornát.
Heti 1-szer szükséges járnom rá.

A gerincem történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora