Wow, nie minął jeszcze miesiąc...... Wow-
Naszła mnie wena więc pora korzystać 🙃
--------------------------------------------------------------
Króliczek Izu🖤: Toshi, możesz przyjść na patio szkolne?
Kicia Toshi❤💕: Jasne, a stało się coś?
Króliczek Izu🖤: Po prostu chodź.... >^<!!
Kicia Toshi❤💕: Idę
Kilka minut później na dworze znalazł się fioletowo-włosy. - Co jest Izu?
- Myślę że... Powinnieneś wiedzieć że powiedziałem deku-squadowi o nas... W sensie.... Już cała klasa wie że jestem w związku..... Z tobą...
- Co? Jak?? - Dostał spojrzenie od swojego chłopaka mówiące tylko 'Serio Toshi?'. - Oh- Ouch....
- Tak...
- Czekaj, ale jak cała klasa??
- Cóż....
--------------------------------------------------------------
- Oi, Deku, co ty masz na brzuchu?
- Midoriya, czy to-
- To nic! Nic... Nic... Nic.... - Jego serce zaczęło szybciej bić. Szybko założył na siebie górę stroju.
- Dame...
- Wow- - Denki zaczął się śmiać.
Cały czerwony nastolatek z bezradności po prostu się oparł o szafkę i zakrył twarz rękoma oraz kapturem od stroju.
- Nie spodziewałem się że Midoriya, ten Midoriya będzie uprawiał seks z jakąś dziewczyną...
- Nie uprawiałem seksu.. A co więcej z dziewczyną, Mineta.
- Co do pierwszego, malinki mówią co innego, Izuku.
- P-poniosło nas... D-dobra...?
- Zaraz, jesteś gejem?
- Późno załapałeś Dunce Face!
- Z kim?! - Zapytało paru chłopaków.
- T-to nie wasz interes..... Chłopaki.... - Nadal był cały czerwony. Gdyby nie to że każdy miał wyciszoną komórkę, usłyszeliby to jak Sero oraz Kaminari napisali na grupie klasowej do dziewczyn.
- Holy shit.....!
- Co?
- Robiłeś to... W domu pana Aizawy... Z Shinsō???
- S-skąd ty-? - Pokazano mu zdjęcie z tego jak wychodzi z samochodu nauczycieli z ich synem, oraz propozycję takiego przebiegu spraw przez Minę. Zielono-włosy pomidor zjechał i usiadł zakrywając całą swoją twarz kolanami i rękoma.
CZYTASZ
Secret Love [ZAKOŃCZONE]
FanfictionEraserhead oraz Present Mic potrzebują pomocy z opieką nad małą Eri gdy są w pracy. Dziewczynka nie jest wystarczająco ufna aby zostać z obcą osobą. Midoriya Izuku proponuje opiekę nad nią bez żadnego wynagrodzenia, dopiero po przyjściu (Aizawa) Shi...