... Hány évesen volt az első csókod?
M: 14...Emily..hányszor estél el nyilvános helyen?
E: nem szokásom elesni mások előtt... Na jó, mindig elestem úgy 10 éves koromig.... Mason! Hányszor voltál kapcsolatban?
M: előtted 1 komoly kapcsolatom volt, a többi csak kósza. Emily, mik ezek a kérdések?
E:csak kíváncsi vagyok...
M:de ennyire? Alig tudsz rólam valamit, mégis ezeket akarod tudni?
E:bocs, érdekelt.
M:vagy csak nem bízol bennem???
E:Mason! Erről szó sincs.. Inkább kérdezz...
M:hát akkor... Hányszor vesztettél el barátot?
E:egy jó párszor... Mase, mikor mutatsz be a családodnak?
M:mintha te bemutattál volna eddig... 😉
Najo, de én befogom őt a héten. Bár a szüleim még erről nem tudnak, de szándékomban áll.
A kérdésemre nem adtál választ! Szóval, mikor ismerhetem meg a Mount családot?
M:majd egyszer... Kerítek rá alkalmat.
E:oké... De nekem nincs már kedvem játszani...
M: Nemár Em! Most komolyan megsértődtél azon, hogy majd egyszer bemutatlak? Annyira friss ez a kapcsolat, korai lenne még....
E:de persze az én részemről elvárod, gratulálok...
M:oké, jövőhéten bemutatlak...
E:szuper, most felöltöznék...
Kibicegtem a fürdőbe, majd egy narancssárga haspólót vettem fel, meg egy szürke melegítő nadrágot, egy fehér hosszú szárú zoknit, meg egy Nike papucsot..
Nem próbálnánk meg végre tényleg filmet nézni? Lassan indulnom kell haza úgyis. - szóltam Masonnek.
De, persze. Próbáljuk meg.. - hallatszott a hangján, hogy meg bántottam azzal, hogy besértődtem egy picit. De nem tudtam mit kezdeni vele.
Mason Netflixen beindította a Sodródást, ami egy túlélési drámafilm. Tetszett, de láttam már jobbat is.
15.00: rápillantottam az órára, hamar elment, Mason rámpillantott miután a filmnek vége lett, érződött hogy feszült a levegő kettőnk közt, így én felkeltem az ágyról, majd az ajtó felé vettem az irányt, amikor a lábam, a gipszmentes megint annyira elzsibbadt, hogy nem tudtam megtartani magam, és összerogytam. Mason azonnal kipattant és felkapott, majd az ágyra helyezett, és rögtön kimasszírozott.
Köszönöm! - de ő csak bólintott egyet.
Mason lement a recepcióra, kérni egy kis jeget. Amikor feljött, ráhelyezte a lábamra, amit nem értettem minek kellett, hisz csak zsibbad...
Azt éreztem nem tudok ott maradni a hotelben tovább, így még 17 óra előtt eljöttem.
Mason felajánlotta, hogy hazavisz kocsival, és bár szerettem volna vele lenni, nem tudtam. Láttam rajta, hogy feszült. Ahogy én is. Így inkább fogtam egy taxit, és a villánk utcájában lerakott.
Sziasztok! - köszöntem be, amikor hazaértem.
Szia! - szólt hozzám apu.
A többiek? - kérdeztem..
YOU ARE READING
Rejtelmes szerelem (Mason Mount ff)
FanfictionEmily Brown gyorsan kirepül a szülőházából, mindössze 16 éves, és Londonba költözik, 2 bátyjához. Rátalál a szerelem, új kihívások elé néz, olykor nehézségekbe ütközik.