Part Thirteen

104 4 0
                                    

Szóval, miután Jack szülinapi bulijába hivatalos vendég vagyok innentől kezdve, ami amúgy 2 nap múlva lesz... Mi az atya úr istent vegyek én neki???

Miután Jack bulijába hivatalos vagyok, mit kellene neki vennem? Emily.

Hagytam egy üzenetet a barátomnak, remélem gyorsan válaszol majd.

Amíg arra az üzenetre vártam felhívtam Maxot, mivel sajnos már nem tudok vele tartani.

Szia Max! Sajnálom, de nem tudok melletted tündököl i, ez a hónap borzasztóan sűrű lett számomra. Kérlek ne haragudj!

Ugyan már! - nevetett fel Max. Miért haragudnék? Lesz még alkalom. Nem kell parázni. De köszönöm hogy fel hívtál, jól esett.

Ezzel bontottuk a vonalat, majd mentem Noah szobájába...

Kopogtattam, majd be nyitottam a bátyámhoz. Ő éppen a ruháit hajtogatta...

Mmmm, tudnál szánni rám pár percet? - kérdeztem.

Persze, gyere hugi, mi a gond? Olyan letörtnek tűnsz.

Omm, beszéltem a húgunkkal, és picit megrémültem.

Mi történt Emily? - kérdezett vissza a bátyám érdeklődően.

Olyanokat mondott Rose, hogy apu megcsalja anyut, amit kicsit alaptalan dolognak tartok, hiszen annyira jó volt köztük eddig minden, és azon gondolkodtam, hogy lehet Nancy nénikénknek mondd olyanokat a telefonban, hogy szeretlek, és hogy alig várom hogy lássalak.

Nézd Em! Sajnos, apa és anya közt már rég nem jó valami. Félünk is, hogy meg romlik a házasságuk, de megcsalásról semmi szó nincs.

Biztos vagy benne Noah?

Biztos.

Ezzel fogtam magam és kisétáltam a bátyám szobájából.
Csináltam magamnak egy forró csokit, majd 3 db puszedli kíséretében odaültem a konyhapulthoz.

15.00-ra megyek érted. Mason.

Jön értem??? Mit beszéltünk meg, hogy jön értem?? Úristen, biztosan nagyon hülye vagyok, de totál kiment a fejemből, vagy lehet nem is mondott semmit, ami miatt nekem készülődnöm kellene.

Daniel is beesett az ajtón, fáradtan. Azonnal a nyakába ugrottam, borzasztóan jól esett az a hosszas ölelés, és nyomott 2 nagy puszit az arcomra.

Nincs kedved megnézni egy filmet? Olyan régen néztünk már. - fordult hozzám Daniel.

Deeee, nagyon iiiiis.

Bementünk, és Netflixen beindította az Apaság című filmet.

Amikor vége lett a filmnek, ki sétáltam, és az órámra pillantottam, majd megállapítottam, hogy elkezdhetnék készülődni.
Letusoltam, kivasaltam a hajamat, egy natúr sminket dobtam fel, egy világoskék farmert vettem fel, hozzá egy GUCCI övet, betűrtem egy spagettipántos fehér blúzt, de ezt nem találtam elégnek, így túrtam rá még valami feketét, a karóra sem maradhatott el, meg egy fehér cipőt is felcsaptam.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Rejtelmes szerelem (Mason Mount ff) Where stories live. Discover now