Part Seventeen

15 3 0
                                    

Mason, beszélnünk kell.
Tegnap elmentem kávézni, majd felhívtam Jacket, miután Noah nem ért rá. Elvitt magához, beszélgettünk, és szerelmet vallott nekem.
Illetve Dec füvezik, és mivel nekem ez teljesen szokatlan, gondolom a füstjétől teljesen beállhattam.

Jack szerelmet vallott neked Emily?

Igen, majd reggel hagyott egy üzenetet. Hogy nem akar kettőnk közé állni, meg hogy ez a helyes, stb....

Mason hátat fordított nekem, és a fürdőbe ment. Fogat mosott, majd felkapott egy melegítőt.

Láttam rajta, hogy ideges

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Láttam rajta, hogy ideges.

Te mosz készülsz valahová?

Igen Emily, elmegyek. Te pedig elkezded 20 perc múlva az online órádat, és nem kérdezősködsz felőlem, és nem jössz utánam. Értetted?

Mason, mit akarsz csinálni? Megijesztesz. Jackhez mész?

Neked semmi közöd, hogy hova megyek. Egyszerűen csak most jobb ha te ebből kimaradsz.

Mason gyors léptekkel elviharzott a lakásból, és amimt a telefonomhoz nyúltam, hogy felhívjam őt, hogy ne csináljon butaságot, bármit is tesz, szembesültem azzal, hogy kikapcsolta a mobiljátm Hogy biztosan az ideg tépjen szét engem.

1 óra 41 perccel később:
Mason halkan nyitotta az ajtót. Én pedig a szobából rohantam hozzá.
A bátyám mellette állt.

Noah...isten hozott.
Mase te meg...úristen, hogy nézel ki?

A barátom tiszta sár volt. Mint aki most harcolta le a malacokkal, hogy kié legyen a dagonya.

Én most átöltözök.-mondta Mason, haragos pillantást vetve rám.

Hugi, miért nem mondtad el neki tegnap, hogy te Jacknél voltál, és mi történt?

Noah...én...

Emily, te konkrétan megaláztad tegnap a viselkedéseddel azt az embert akit szeretsz.

Én nem akartam. -sütöttem le a szemeimet.

Noaht magára hagyva kimentem a teraszra, és élveztem a napsütést, miközben a gondolataimban fulladoztam.

Em. -szólt hozzám a barátom.

Tessék.

Sajnálom, de nekem most kell egy kis idő, amíg rendbe rakom magamban a dolgokat.

Ezt meg hogy érted?

Azt szeretném ha pár napig visszaköltöznél a bátyáidhoz.

Tessék? De hát akkor ki fog ápolni?

Én jól vagyok. De jelenleg annyi minden kavarog a fejemben.
Elvesztettem Kait, elvesztettem Jacket, és miért?-emelte fel a hangját Mason.

Rejtelmes szerelem (Mason Mount ff) Where stories live. Discover now