Miután Mase felinvitált a lelátóra csak annyit kérdeztem az ott ülőtől
Szabad?
Gyere csak Emily, mesélj nekem. - mondta Jack, aki ott maradt az edzést megnézni, mert Masonnel utána mennek valami fontos dolgot elintézni.
Miről meséljek? - kérdeztem meglepetten.
Kezdhetnéd azzal, hogy részletesen elmeséled miért sírtál! - világosított fel.
Kai, féltékeny. Reggel leordítottam, mert amikor aludtam, a homlokomra nyomott egy puszit, pedig csak barátok vagyunk. Majd amikor átvitt a lakására, Mason elkezdte a hátamat simogatni, miután meséltem neki a családdal való viszonyomról. Erre ő a kávékkal pont beért, és gúnyos hangon azt kérdezte, hogy zavar-e. Azóta furán viselkedik. Alig akar meghallgatni. És én ezt nem tudom elviselni. Ő is és Mase is csak felzavart ide, de inkább hazamennék kisírni magam.
Hé, annak oka van ha mindketten felküldtek ide. - mosolygott rám Jack.
Ekkor láttam, hogy Kai szúrós tekintete rajtunk van. Amitől csak rosszul éreztem magam. Az edzés felénél kaptam egy SMS-t Danieltől, hogy sürgősen haza kell mennem, mert baj van.
Emi! Azonnal haza kell jönnöd, Noah teljesen kíván, és bezárkózott, soha nem történt még ilyen. Brutál dühösen jött haza. - állt a levélben.
Jack! Haza kell rohannom, a bátyámmal gond van. - mondtam sietve.
Szia! Majd írj! - írjak??? Hát jó.
Amikor hazaértem csak úgy berontottam, és Daniel totál kivolt. Nem értettem semmit, a székek szanaszét, tányérok darabjai hevertek a földön, párnák szétszaggatva, mi a fene folyik itt?
Aztán csak Noah szoba ajtaja felé koncentráltam, és betörtem. Még én is meglepődtem.
Noah sír, nagyon. Soha nem láttam ilyennek.
Féltem megkérdezni mi a baj, de úgy láttamjobb is, ha majd magától kezd el mesélni.
Magamhoz szorítottam a 190 cm magas bátyámat, és nyugtatgatni kezdtem.Noah, nincs semmi baj, nyugodj meg! Ne sírj kérlek!!!
Emi, minden az én hibám
Hogy érted, hogy minden a te hibád?
Én-én-én.. Nem akartam.. Egyszerűen csak jött... -Noah mesélt volna, de ekkor a rendőrség félbeszakította...
Noah Brown! Velünk kell jönnie!
Bevisszük kihallgatása!MI A FENE FOLYIK ITT???
A bátyám nem tudott elmondani szinte semmit, Daniel sem tudta miről van szó, a rendőrség meg percek alatt elvitte a bátyámat, ahova Daniel elkísérte.Emily!Baj van? Hívj fel kérlek! - állt az újabb SMS-ben. Kai volt az. Nekem pedig most óriási szükségem volt rá.
Kérlek, azonnal gyere Noah lakásába, Kai, könyörgöm. - ennyit írtam neki.
Kai 15 perc múlva már az ajtóban állt, tiszta izzadt volt, rögtön edzés után, de a karjai közé fontam magamat, és telisírtam a mellkasát.
El meséltem neki, hogy Noah valamit csinált, és a rendőrség vitte el, de nem tudtam miért.Kai felkapott, és az ágyamra fektetett, majd egy zöldteát készített nekem. Bejött, leült mellém, és nem eresztett. Olyan volt, mintha ő is a bátyám lenne.
Noah majdnem megölt valakit, de a bíróságon azt mondták nem ítélik el, mert egy családot védett, de pénzbírság azt kapott, nem is keveset. - Daniel ennyit írt a levelében. Kai olvasta fel nekem, mert én képtelen lettem volna rá.
Délután a 2 bátyám hazáért, én pedig kirohantam. Noah maga alatt, Daniel lecsapta a kulcsokat az asztalra, és a szobájába ment.
Noah csak rám nézett egy olyas fajta bocsánat kérő tekintettel.
Majd bement a szobájába.
Utána mentem, mire Kai megfogta a kezem.Hagyd! Át kell gondolnia ezt az egészet, nem támadhatod le.
Igaza volt Kainak. Megkértem, hogy vezessen vissza, és azt is, hogy aznap este aludjon velem. Minden reggeli sérelmünket elfelejtettünk, és csak a jelenre koncentráltunk.
Kai az este folyamán elereszett, jelezve, hogy beszéljek a bátyámmal. Bekopogtam Noah szobájába, de nem nyitott ajtót, benyitottam én. Noah aludt. Az ajtót magunkra zárva odasétáltam hozzá, és le ültem az ágyra, már vagy 10 perce bent lehettem, amikor Noahnak rémálma lehetett, és mint akinek rohama van, úgy kapálózott. Rögtög felébresztettem, és átöleltem. Megkértem, hogy tusoljon le, egy kis nyugtató íz nem árt, ám a tükröt előtte letakartam. Nem akartam, hogy belevágjon magát látva.
És azt sem értettem miért hibáztatja magát, hiszen csak védelmezett egy családot. Amíg Noag tusolt, addig Kai és én teát főztünk illetve ágyneműt cseréltünk, mivel Noah félelmében ráizzadt.
Daniel is felkelt, ő figyelt Noahra, és amikor Noah kijött a fürdőből, a konyha felé vezette.
Hajnali 3 volt, amikor apa dobott egy üzenetet.Reggel Londonban!!!
Nee, ide jönnek! Azonnal vissza írtam neki.
Apa! Erre semmi szükség, pénzbírság kapott Noah, csak egy családot védelmezett, és én büszke vagyok rá
Én pedig nem költözök vissza.. Vigyáznak rám.Azonnal lenyugodtam amikor apa visszaírt.
Szeretünk.
Ilyenkor tudom, hogy a baj el van hárítva, London a Brown szülőktől mentes lesz. Hála.
Noah a tusolás után mintha a régi lettvolna. Elmesélt mindent, nyugodtan.
A kocsiban ültem, amikor a bokornál egy sötét öltözetben lévő 30-as fickó követni kezdett egy babakocsit toló anyukát, és egy apukát. A fickó kéregetni kezdett, amikor ez az egész átmenet ordítozásba, majd az apukát leütötte. Ekkor a kocsiból kipattantam, és mielőtt az anyát érte volna a következő támadás én odaléptem. És a kés így abba a sötét alakba fúródott bele, a szívéhez közel. Ezt csak utólag tudtam meg, a bíróságon. Ott felmentettek, hiszen védelemből volt az egész, a fickót pedig régóta körözik.
Olyan jó volt hallani, ahogy Noah nyugodtan mesélt. Kellett az a nyugtató fürdő. 5 körül mindenki ment a szobájába, Daniel aludni, Noah a netflixet bújta, mi Kaijal egymást néztük, és beszélgettünk. 5.24 perckor lefeküdtünk, és Kai karjai közt elaludtam.
Reggel 10 lehetett, amikor Kai telefonja rezgett. Az edzésnek vége. Mason hívta hogy hol a fényében volt, és az edző nagyon pipa.
Ne menj, kérlek, még maradj! - suttogtam.
Emily! Kelj fel kérlek! Emi! - simogatta az arcom.
Aztán ki nyitottam a szemem. A homlokomra kaptam egy puszit. Majd Kai felvette a felsőjét, és a haját kezdte babrálni. Odasétáltam hozzá, és átöleltem. Szorosan. Megköszöntem, hogy velem volt. Erre a homlokomra kaptam megint egy puszit.
Tisztázni akartam vele a tegnap reggelit, de Kai elhalgattatott.Ha te Masont szereted, akkor közelíts felé! Én eddig is csak barátként tekintettem rád, sőt, mostmár mintha a kishúgom lennél. De, tudom milyen nőügyei voltak Masenek, 1 kapcsolata pedig nemrég zárult le, az egyetlen normális. De ő nem rossz ember.
Kai szavai, egyszerűen megkönnyebbültem, hogy így beszélt. Kiengedtem az ajtón, majd Noah is ki lépett, így a reggelit együtt készítettük el.
Fura módon Daniel volt az, aki nem jött ki.Bekopogtam de nem nyitott ajtót.
Noahra néztem, ő mondta, hogy már órákkal ezelőtt elment dolgozni. Szuper éjszakája lehetett...Kai csak barát, vagy van több is? - kérdezte Noah.
Barát,semmi több. - szögezte le.
Remélem nincs semmi gond! Mase.
A telefonomat a bátyám kapta fel, aki a szemöldökét felhúzva nevetett.
Még ide se ért Londonba, de máris bepalizott....
NOAH!!!
ESTÁS LEYENDO
Rejtelmes szerelem (Mason Mount ff)
FanficEmily Brown gyorsan kirepül a szülőházából, mindössze 16 éves, és Londonba költözik, 2 bátyjához. Rátalál a szerelem, új kihívások elé néz, olykor nehézségekbe ütközik.