Part Twelve

105 6 2
                                    

Szóval, amíg Declan összeszedte magát, én addig elengedtem a matracokat, aztán Vissza pakoltam a helyükre.

Éppen keresgélek, de ígérem a héten még lesz a tanárom! Emily. Válaszoltam anyunak, a tegnap este hagyott üzenetére.

Kimentünk reggelizni, Mase omlettet csinált, amit mindenki díjazott. Gyorsan elfogyasztottuk, majd a 2 jómadár elindult edzésre, Jack pedig elvitt engem Kaihoz.

Felvettem egy szürke melegítő nacit, és egy fekete haspólót, illetve a fehér Nike cipőmet.

Kai szemszöge:
Arra lettem figyelmes, hogy valaki a reggel folyamán csenget, folyamatosan. Másodpercenként.
Amikor kisétált ám ajtót nyitni, teljesen meglepett, hogy Emily áll ott. Azt hittem soha nem fog szóba állni velem.

K:Kerülj beljebb!
E:mesélj, a tegnap estéről, kérlek.
K:elmentem sétálni, amikor hívott a bátyád, hogy nem-e láttam, én meg azt mondtam neki, hogy de. De aztán ki derült hogy Daniel haverját láthattam. Azonnal a folyóhoz siettünk akkor. Aztán Jackhez.
E:köszönöm! Nekem, lassan mennem kell, csak pár perc erejéig ugrottam fel.
K:Mase mit fog szólni?
E:elmondom neki, hogy itt jártam, mert én nem titkolózom előtte.

Kimentem kávét készíteni, beszéltünk még pár percig, majd Em távozott. Én is készülődtem edzésre.

Emily szemszöge
Miután eljöttem Kaitól, elmentem egy ruhaboltba, mivel szerettem volna fehér blúzt venni magamnak. Amint a ruhabolt felé tartottam, meg pillantottam egy utazási iroda ajánlatát, majd arra gondoltam, hogy Mason és én, még nem voltunk kettesben nyaralni, ez pedig egy szuper lehetőség lehetne, most még szeptemberben.
Aztán eszembe jutott, hogy ő már rég edz, szóval lehajtott fejjel gyalogoltam tovább a ruhabolthoz.
Sikerült is egyből 2 blúzt találnom, egy oldalt cipzárosat, illetve egy rendes gombosat.

Hazaérve gyorsan összedobtam egy kis ebédet.

Hazaérve gyorsan összedobtam egy kis ebédet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tudtam, hogy a pohárkrémemnek Noah nagyon fog örülni, mert imádja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tudtam, hogy a pohárkrémemnek Noah nagyon fog örülni, mert imádja.
Aztán ebéd készítés után, gyorsan beindítottam a mosógépet, majd a nappaliba ugribugriztam a laptopom kíséretében, és elkezdtem magántanárok után kutatni.
Természetesen találtam is, volt aki kifejezetten az, volt aki rendes, iskolai oktatás mellett vállalt. Szerettem volna, ha a bátyám segít a választásban, de azokat akik szimpatikusnak tűntek, fel írtam.
Körülbelül 1,5 órán keresztül böngésztem a netet, és mire végeztem, a mosógép is lejárt, ezért gyorsan kiterigettem.

Noah is betoppant, ezért kiültem vele a teraszra ebédelni, aztán meséltem neki a tanárokról. Az utazásról, hogy esetleg megoldható lenne-e, illetve arról is, hogy mit tervezek a jövőben.

Noah szemszöge:
Először is, nagyon nem örülnék, ha a húgom egy nap azzal állítania be, hogy Masonnel összeköltözik, hiszen kiskorú, 18 éves koráig semmiképp, 21 éves kora alatt pedig amúgy is én vagyok a felügyelője. De, az utazásnak, amikor Emily megemlítette örültem, hiszen egy olyan személlyel tervez elmenni, akit ismerek, és bátran rámerem bízni pár nap erejéig a húgomat.

Emily szemszöge:
Láttam, ahogy Noah szája kanyarintott egy mosolyt, amikor felhoztam neki az utazást. Örülök, hogy örül a terveimnek. Mostmár csak Masonnel kell megbeszélnem.

Szia édes! Esetleg 1 hét múlva nem tudnánk elugrani Olaszországba? Emily.
Kaptam a lehetőségen, és írtam Masenek, attól függetlenül, hogy nem biztos, hogy össze tudjuk hozni. Sokat nem vesztek vele úgysem.

Kb. 1 órával később megkaptam a választ.
Szia! Hát, a helyzet az, hogy készülünk a meccsekre, minden nap edzés van. Nem vehetek ki szabit, sajnálom babám. Mase.

Szomorúan olvastam el, reménykedtem azért egy picit.

...
Másnap reggel.

Miután fáradtan dőltem be az ágyamba, és aludtam 12 órán keresztül, kipihenten ébredtem.
A telefonomhoz kaptam, ami 8.58-at mutatott... Meg úgy 100 értesítést.

Anya meg apa nagyon csúnyán összevesztek. Napok óta viharosak egymással. Rose.

Leszaladtam a boltba. Noah.

Beszélnünk kell. Jack.

Szia, szívesen látnálak egy bálon, magam mellett. Persze csak ha át tudnál jönni még szeptemberben. Max.

Noah üzenetére nem válaszoltam. Rose üzenete érdekes volt, rám hozta a frászt.
Rögtön felhívtam.

Haló, Rose?

Emily, szerintem anyut megcsalja apu...

Mi? Nem értettél valamit férre Rose?

Nem Emi! Nem.

És te honnan veszed ezt?

Apu telefonált valami nővel, és azt mondta neki, hoigy alig várom hogy lássalak és, hogy szeretlek...

Nem lehet hogy valami rokonunknak mondta ezt?

Nem, Emily! Hát nem érted? Egészen biztos vagyok benne hogy megcsalja anyut.

Jézus, ez most....

Auuu, le kell tennem, jön anyu. Pussz.

Vigyázz magadra Rose!

Hát, ez így most sokkolt... Apu, más nővel... Áhhh, nem hiszem. Szerintem a húgom férre értett valamit.

Jacknek is írtam...
Okés, ha át tudsz jönni most, akkor tudunk is. Emi.

Jack 30 perc múlva már nálunk volt, egy jó meleg tea kíséretében a szülinapi bulijáról beszéltünk.

Szóval, kedves Emily Brown! Szeretném, ha részese lennél a 26. születésnapomnak.
A bulit amúgy 2 nap múlva tartom, nem nagy cucc, a legfontosabb embereknek örülnék ha ott lennének. Természetesen a bátyáidat is szívesen látnám.

Azta, hát Jack ajánlata nagyon meglepett, de örültem neki.

Azt hiszem sikerült rávenned, hogy ott legyek! És... Mit szeretnél?

Mármint? - kérdezte Jack.

Ajándékba.. Tudod szokás.

Óóó, hát, semmit. Örülök ha ott leszel.

Na szuper, vele is sokra megyek.. Mindegy, majd kitalálok valamit, esetleg egy közös ajit Masonnel.

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen hosszú ideig nem volt rész! De igyekszem  heti tartalmakkal jelentkezni!
❤️❤



Rejtelmes szerelem (Mason Mount ff) Where stories live. Discover now