Medya:Vera Seçkin
Kötülüklerin en kötüsüdür umut, çünkü insanın çektiği eziyeti uzatır...
İyi okumalar minik kelebekler .🦋
·Bölüm·3·
"Cehenneme Adım"Marlaz arabadan inerek tehditkar ve bir o kadar da alaycı bir tonla konuştu.
-"Cehennemine hoşgeldin küçüğüm burdan kaçış yok."
Maraz Vera'ya doğru bir adım attığında vera geri geri giderek kaçabildiği kadar kaçmaya çalıştı.
Şimdi olmaz şimdi olmaz bu kadar başarmışken oyunun sonunda yakalanamam.
Ne kadar koşsam nafileydi benden daha hızlıydı arkamı ona bakmak için döndüğümde dibimde olduğunu görmemle daha da panikledim ve bir el sıkıca kolumu tutup beni kendine çekti.
İkimiz de susuyorduk, gizli bir anlaşma vardı sanki aramızda.
Oysa tek bir harf fısıldasa
Ben çığlık çığlığa ağlayacaktım...Görüşüm gittikçe bulanıklaşıyordu daha fazla ayakta duramıyordum son kalan gücümle Marazı ittirmeye çalıştım sonrası ise karanlık bir boşluktu.
.
Gözlerimi yine o oda da açmıştım.
Herşeyin olup bittiği bu oda...
Bir kez daha bu odanın sessizliğinde, gürültülü bir kafa ve uzak düşüncelerim ile buradaydım.Ayağa kalkmak için hareket ettiğimde canımın acısından ağzımdan küçük bir inilti koptu. Bileğim çok ağrıyordu,yataktan aldığım destekle ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim kilitli değildi.
Unutmuşlar mıydı yoksa bilerek mi kitlememişlerdi bilmiyordum.
Ben merdivenlerden inerken Maraz'ın sert sesini duydum ve yanında biri daha vardı sessizce onları dinlemeye başladım.
-"Peki kız nolacak Maraz ihaleyi zaten sen kazanacaksın o neden hala burda?"
-"Ne zamandan beri işlerime burnunu sokuyorsun Bora?"
-"Kızı bırak Maraz onun bir suçu yok."
-"Afranın'da bir suçu yoktu öyle değilmi ?"
Afra. Kimdi bu? Bana tanıdık gelen bir isimdi ama nerden tanıyordum kesilen seslerle beraber hemen geri odaya çıktım.
Afra.
Çok tanıdık geliyordu mutlaka biliyordum ama ne suçundan bahsediyorlardı ki düşüncelerimi kesen kapının açılması oldu.
-"Git duş al ve yemeğe in."
-"Ben neden hala burdayım."
-"Sözümün ikiletilmesinden hoşlanmam,dolapta giyecek var 10 dakikaya aşşağıda ol."
Banyo yapmalıydım çünkü kokuyordum ve karnım da çok acıkmıştı kaçırıldığımdan beri mideme bir su bile girmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Science Fiction🍷 Bu güzel, kırmızı Dudakların böyle olgunlaşmasının sebebi gözyaşları olmamalı.." -"Bu güzel, kırmızı Dudakların sadece öpülmekten kızarmalı ve kabarmalı ... " Bazı bedenler birbine yasaktır. Bazı gözyaşları sadece insanın görebileceği kadardır ve...