İyi okumalar kelebekler. 🦋• Bölüm• 10•
"Ya cennetine dön Ya da Cehenneminde yan "...
Bir oyunun içinde olduğunuzu , oyunu kuran müsaade ettiğinde öğrenirsiniz.
Oyun oyunu kuran istediği zaman bitmiyorsa asla gerçek Bi oyun değildir.
Kendinden ödün vermeyen bir hazırlık ancak yaşamak için olabilirdi. Hissedip acısını çekmekten korktuğun bir şey, sana olağanüstü duygular yaşatamazdı.
O aşkını mantığa kurban edenlerdendi, belki de farkındaydı. Kaybetmek istedi...
Bütün zamanlarda aradığı aşkı.İrkilerek ayağı fırlıyorum. Düşünmenin önüne geçebilsem , hiç de fena olmayacak düşünceler herşeyden daha tatsız. Uzanıp durular, bitmez tükenmezler ve insanin ağzında acayip bir tat bırakırlar. Sonra, düşüncenin içinde kelimeler var; tamamlanmamış kelimeler , eksik kalmış cümleler. Durmadan geri gelirler...
Şuan içinde bulunduğum duruma inanamıyordum. Ben Vera Seçkin Maraz Demir' e üzülüyor muydum.
Tenimde gezdirdiği elini hızlıca ittirerek geri çekildim.Yaptığım şeye hiç aldırmayarak arkadaşında bıraktığı yorgun bedenle beraber odadan çıktı.
Daha fazla ayakta duramayarak çarşafları yeni değişmiş olan yatağa uzandım.
Tam uykuya dalacakken kapının açılmasıyla beraber irkilerek yataktan fırladım.
" Sakin ol Vera benim."
" Senin ne işin var burda? "
" Seni görmek istedim . "
Bora' nın söylediği sözle beraber olduğum yerde kaldım.
"N-Ne demek istiyorsun sen "
" Afra'nın kim olduğunu bilmek ister misin?"
Amacı neydi bilmiyordum ama afranin kim olduğunu öğrenecektim.
"Bunu neden yapasın?"
"Çünkü seni önemsiyorum Vera, benimle gel."
Bora nazikçe elimi tutarak beni kapıya yönlendirdi, merdivenlerden inmemizin ardından büyük kapılı bir oda karşıladı adımlarımızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Science Fiction🍷 Bu güzel, kırmızı Dudakların böyle olgunlaşmasının sebebi gözyaşları olmamalı.." -"Bu güzel, kırmızı Dudakların sadece öpülmekten kızarmalı ve kabarmalı ... " Bazı bedenler birbine yasaktır. Bazı gözyaşları sadece insanın görebileceği kadardır ve...