8

860 13 1
                                    

...

Bul ve sakla beni.Demiş Orhli Canet


İyi okumalar minik kelebekler 🦋

•Bölüm•8•
"Tutku"

Kurbanı öldüren kendi tutkusudur bazen...

Bazı vakalarda katılın kim olduğunu hiçbir önemi yoktur,cinayet silahı kimin elinde olursa olsun,Kurbanı öldüren ,aslında kendi tutkusudur...

"En eğlenceli oyunlar büyük sıkıntılara,en zevkli anlar kanlı gerçeklere dönüşebilir."

Göz yaşları içinde marazla beraber ev diye adlandırdığı cehenneme mahkum olarak geri dönüyordum.

"Neden?"

En önemli soru zihnini kurcalarken, aradığı yanıtı Maraz da bulacağını fark etti.

Kuruyan boğazını temizleyerek konuşmaya başladı Vera.

-" Neden?"

Maraz Verayı umursamayarak yola döndü.

Maraz hakkında düşünmek istemedi.

Yorulmuştu.

Derinlerden geliyordu ses.Ne olduğunu anlayamadığı hayal kırıklarını karanlık diyarlarından yankılanan keder dolu bir melodiydi gelen.

Aldığı her yeni nefeste biraz daha önemsediği o tuhaf duygu yerini pişmanlığa bırakmadan, kendisine bile verilmeyen söz hakkını kullanmak istiyordu.

Konuşmak istiyordu fakat her ağzını açışında Maraz ya onu susturuyordu ya da dinlemiyordu.

Vera düşünceleriyle boğuşurken arabanın ani freniyle birlikte kaportaya kafasini çarptı M.araza dönüp ölümcül bakışlar atarken Maraz onu umursamayarak arabadan indi.

Veranin kapısını açmak için durdu kafasıyla in işareti yaptı Vera ısrarla inmek istemeyince Vera'yı kolundan çekiştirerek arabadan zorla indirdi.

-"Bırak b-bırak Maraz canım yanıyor."

Maraz Vera'nın bağırışnlarını umursamayarak onu eve doğru sürüklemeye devam etti .
Vera Maraza yetişemezken Maraz hala daha sürüklemeye devam ediyordu.

 TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin