Bölüm 6 "Ilk tanışma"

5.7K 415 60
                                    

Yazım yanlışı olduysa özür dilerim.

ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KAYMIŞ, DÜZELMİYOR! LÜTFEN BÖLÜM NUMARALARINA BAKIP OKUYUN!!!

Keyifli okumalar :)

"Günaydın." Chungha'nın seslenmesiyle arkama dönüp gülümseyen suratına karşılık vererek "Günaydın güzellik." Dedim.

"Hoseok hyung nerede?" Dedim arkasına kısa bir anlık bakarken. Rüzgardan savrulan saçını kulağının arkasına sıkıştırıp arkasında bir yere bakarak "Arabayı park ediyor, gelecekler." Dedi.

Kaşlarım çatılırken "Başka kim var ki?" Dediğimde bana dönmüştü. "Hoseok dayısı gelecekse amcası da gelsin diyip kıskançlık yapınca tek müsait olan amcası Taehyung geldi."

Gözlerim çok hafif büyürken "Taehyung mu?" Dediğimde kafasıyla onayladı.

"Günaydın Jungkook!" Hoseok hyungun enerji saçan sesini duyunca bakışlarımı sesin geldiği yöne çevirdim.

Her zamanki renkli kıyafetiyle Hoseok ve her zamanki siyah kıyafetiyle Taehyung gelmişlerdi.

"Günaydın." Dedim daha sakin bir tonda.

Taehyung ile göz göze gelince kısaca onunla da günaydin dedik birbirimize.

"Randevu kaçta?" Dediğimde Chungha saate bakıp "10 dakika sonra." Dedi heyecanla.

"Off ben çok heyecanlandım." Demesiyle gülümsedim.

"Ya bir şey soracağım. Acaba cinsiyet partisi mi yapsak? Doktordan cinsiyeti siz öğrenin sonra da parti yapalım." Hoseok'un teklifiyle Chungha'ya döndüm.

"Yani benlik sorun yok da sen dayanabilecek misin?" Dedim.

Chungha kararsız bir şekilde bize bakarken kafasıyla onayladı. "Dayanırım ya. Alt tarafı bir on gün. Daha sonrasında zaten öğreneceğiz. Hem bizim için de güzel bir anı olmuş olur." Dediğinde gülümsedim.

"Tamam o zaman, o iş bizde." Taehyung'un konuşmasıyla onunla yapacağız sanki kafama yeni dank etmiş gibi hızla ona döndüm.

Ama o gülerek Hoseok ile parti işini konuşuyordu. Daha şimdi karar vermemize rağmen Hoseok'un çoktan plan yapmaya başlamasıyla güldüm. Fazla heyecanlılardı.

"Gidelim o zaman, geç kalıyoruz." Chungha'nın uyarısıyla kafa salladık ve ilerlemeye başladık.

Heyecanlı çift önden ilerlerken birbirlerine ne kadar heyecanlı olduklarını söyleyip sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ama ikisi de çok heyecanlı oldukları için başaramıyor aksine sürekli gülüyorlardı.

"Salaklar." Kendi kendime mırıldanarak güldüm.

Çok tatlılardı.

Onları böyle görünce aklıma geçmiş geldi. Ben de fazlasıyla heyecanlıydım ama benim yanımda kimse yoktu. Ben her şeyimi tek başıma yaşıyordum kızımla birlikte. Kızımın büyümesini de tek başıma yaşıyordum, onun kalp atışlarını da tek başıma duyuyordum, cinsiyetini de tek başıma öğrenmiştim. Hatta üç boyutlu fotoğrafını tek başıma incelenmiştim.

Bu güzel şeylerin dışında bir çok şeye de tek başıma göğüs germiştim. Mesela babamın bana orospu muamelesi yapmasına ve kızıma piç demesine. Ya da hamileyim ve başa çıkamam diye düşünüp taciz etmeye çalışanlara. Düşük tehlikeme, şişik ayaklarıma, ağrıyan uvuzlarıma ve doğumuma. Tabii sonrasına da.

Yüzüm düşerken derin bir nefes almıştım.

"İyi misin?" Yanımdan gelen sesle düşüncelerimden kurtularak anlık irkilsem de toparlayıp Taehyung'a baktım.

Come Back (TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin