Yazım yanlışı olduysa özür dilerim.
ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KAYMIŞ, DÜZELMİYOR! LÜTFEN BÖLÜM NUMARALARINA BAKIP OKUYUN!!!
Umarım beğenmişsinizdir :)
Ben önden, o arkamdan ilerlerken salona giriş yapmıştık.
Arkamdaki Taehyung'u görenler şaşa kalırken bizi daha da şaşırtan şey Yun'du.. yine!
"Aaa! Yakışıklı abiiii!"
Yun'un dediğiyle hepimiz şaşkınlıkla bir ona bir Taehyung'a bakarken Taehyung'un da pek bizden farkı yoktu.
"Yakışıklı abi mi?" Yoongi hyungun kendine gelip sorduğu soruyla Yun kafasını aşağı yukarı sallayarak "Evet, size bahsettiğim o yakışıklı abi işte!" Dediğinde Taehyung ile birbirimize bakakaldık.
"Hani şu... babana ayarlamak istediğin abi?" Jin hyunhun sorusuyla ikimizinde gözleri biraz daha büyüdü ve Yun'a döndük hızla.
O da usulca kafasını aşağı yukarı salladı.
"Tamam... şey bu çok tuhaf oldu." Ağzımda geveledigim şeylerle yavaş adımlarla masaya ilerledim.
Taehyung ne yapacağını bilememiş olacak ki bir süre ayakta kaldıktan sonra o da masaya, benim karşıma, Yun'un diğer yanına oturmuştu.
Yun dikkatle Taehyung'a bakarken ben masadaki ıslak mendili alıp yanağındaki makarnanın sosunu sildim.
"Bu arada sen aç mısın Taehyung?"
Taehyung'a dönerek sorduğumda gözlerinin bana dönmesini sağladım.
"Yok hayır, teşekkürler."
"Senin adın da mı Taehyung, oppa?" Yun'un sorusuyla hepimiz ona döndük. Sorduğu soruyla bakışlarım bir Taehyung bir de Yun arasında giderken Taehyung, kızı ona oppa dediği için mi yoksa ilk kez diyalog kurdukları için mi emin olamadığım bir şekilde şaşkındı.
"E-Evet, benim adım Taehyung."
"Benim babamın adı da Taehyung imiş."
Yun'un hevesle kurduğu cümleyle yutkundum derince.
Aynı ses karşımdaki kişiden de gelmişti.
"Yun... kızım." Ne diyeceğimi bilmeden ortaya atılmıştım ama Yun'un bakışları bendeyken ben Taehyung'a bakıyordum.
Söylemeli miydim? Şu an ister miydi bunu? Emrivaki yapmak istemiyordum. Şu an burada durması bile onun için zor gibi gözüküyordu.
Taehyung hızla söze atılınca bu sefer Yun ona döndü.
"Öyle mi? Peki ne demek biliyor musun?"
Yun merakla ona bakarken kafasını hızla iki yana sallamıştı.
"Bir zorlukla karşı karşıya kalınsa bile bunu kolaylıkla geçeceğini ifade eder."
Taehyung'un açıklamasıyla Yun'un sorusu gecikmemişti. "Sen hiç bir zorlukla karşılaştın mı oppa?"
Taehyung'un zorlukla yutkunurken masanın üzerindeki elini yumruk yaptığını görmüştüm.
"Evet, kaldım."
Bence en büyük zorluk kızının ona oppa demesiydi ama bunu seçen de oydu şu an.
Ortamda bir sessizlik oluşurken boğaz temizleme sesi duyuldu. Sesin sahibi Chungha'ya döndüğümüzde gülümseyerek Yun'a baktığını gördüm.
"Yun bana oyuncaklarını göstermek ister misin? Ben senin odanı da çok merak ettim bir de?"
"Tabii ki isterim!" Yun'un heyecanlı sesiyle gülerken Chungha ayaklanınca Yun'u kucağıma alıp sandalyesinden aşağıya indirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Back (TAEKOOK)
FanfictionJungkook bebeği ile beraber 5 yıl ardından geri dönüyor. Mpreg Seme Tae Uke kook ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KAYMIŞ, DÜZELMİYOR! LÜTFEN BÖLÜM NUMARALARINA BAKIP OKUYUN!!!