Yazım yanlışı olduysa özür dilerim.
ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KAYMIŞ, DÜZELMİYOR! LÜTFEN BÖLÜM NUMARALARINA BAKIP OKUYUN!!!
Keyifli okumalar :)
Geçmiş
Evime girdiğim an kapıyı arkamdan kapatıp derin bir nefes verdim kapıya yaslanarak. Omzumdaki çantamı bırakırken gözlerimi açarak biraz evimin koridoruna baktım.
Henüz evimde hiçbir şey yoktu. Daha taşınalı iki ay olmuştu ve Hollanda'ya adapte olmaktan, yeni işime ve okuluma alışmaya çalışmaktan, özellikle de ülkenin dilini öğrenmeye çalışmaktan kendi evime sıra gelememişti.
İki buçuk aydır aklımdan çıkmıyordu. Daha önce pek ilişkim olmamıştı. Benim adam akıllı olan tek ilişkim Taehyung ile olmuştu. O da iki yıl sürmüştü.
Taehyung ile Yoongi hyung sayesinde tanışmıştım. Gerçi diğerleriyle de onun sayesinde tanışmıştım. Yoongi hyung ve ben çocukluk arkadaşıydık. Günün birinde beni sevgilisi Jimin ile tanıştırmıştı. Daha sonra onun arkadaşları olan Taehyung, Hoseok hyung ve Nam Joon hyung ile tanıştırmıştı.
Gerçi zaten dördü de kuzendi.
Seok Jin hyung, Nam Joon hyung ile sevgiliydi ama o aramıza giren son kişiydi. O, her zaman gittiğimiz kafenin sahibinin kardeşiydi. O sayede tanışmıştık.
Taehyung ile tanıştıktan iki yıl sonra sevgili olmuş, iki yıl süren birlikteliğimizden sonra ayrılmıştık.
Kendisi zaten yeni işlere atılmaya çalışıyordu, acaba ne yapmıştı? Yapabilmiş miydi planlarını ya da en azından başlamış mıydı bir yerden?
•••
2 hafta sonra
-Yoongi ile konuşma-
'Efendim hyung?'
"Nasılsın Jungkook?"
'Yani biraz halsizim hyung ama önemli bir şey değil. Sen nasılsın?'
"İyiyim de sen neden halsizsin? Bir şey mi oldu? İyi beslenmiyor musun oralarda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Back (TAEKOOK)
FanfictionJungkook bebeği ile beraber 5 yıl ardından geri dönüyor. Mpreg Seme Tae Uke kook ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KAYMIŞ, DÜZELMİYOR! LÜTFEN BÖLÜM NUMARALARINA BAKIP OKUYUN!!!