.1.

476 15 7
                                    


Jmenuju se Kim Taehyung v nynější době žiju sám, protože moji rodiče odešli, když mi bylo deset. Vůbec nevím proč. Asi nechtěli vychovávat syna který má nízkou hladinu cukru tím pádem omdlívá. Když rodiče odešli vzala si mě do péče babička, která umřela. Od té doby mi začalo astma. No a v osmnácti jsem zůstal zase sám, jak před osmi lety, když mě opustili rodiče a taky jak před dvěma lety babička. Za necelý týden mi bude dvacet a docela se na své narozeniny těším, protože jedu se svými kamarády do New Yorku. Kamarádi pracují ve stejné kavárně jako já a jsem za to rád aspoň mám někoho na koho se můžu spolehnout a obrátit. Moji kamarádi se v Soulu objevili hned po tom, co mi umřela babička. Ze začátku se mi to zdálo divné, ale pak jsem na to přestal myslet. Zjistil jsem, že jsou gayove a jsem rád, že mi to řekli na rovinu, protože já sám nevím, jestli jsem na kluky nebo na holky. Popravdě se mi líbí obě dvě pohlaví.

Zrovna jsem vycházel ze svého skromného bytu, když v tom mi do ucha někdo zašeptal

 "už jen tři dny" rychle jsem se otočil a viděl za sebou smějícího se Jimina. Jimin je jeden z mých nejlepších kamarádů beru ho jako svého bráchu, ale vlastně tak beru všechny své kamarády. 

"Jimine kolikrát jsem ti říkal, že takové překvápka nemám rád" podíval jsem se na něho vražedným pohledem a on udělal ten svůj tradiční psi kukuč. Hned jsme se začali smát 

"já vím, že už jen tři dny, hrozně se těším nikdy jsem letadlem neletěl" začal jsem povídat a při tom jsme vyrazili oba do práce. Asi jsem zapomněl říct, že bydlíme ve stejném bytě.

 "Já už jo několikrát a je to úžasné, ale zároveň máš i z toho strach" řekl a já se jen usmál a kývl. Netrvalo to dlouho a už jsme stáli s Jiminem u vchodu do naší kavárny. V kavárně byl už Jin a Hoseok. Další moji kamarádi, které beru jako své bratry. No Jina beru spíš jako svoji matku, ale což. Celý den v kavárně probíhal jako každý jiný. Někdy bylo moc lidí někdy jsme zase nevěděli co dělat. Zašel jsem si na záchod a kluky nechal samotné za pultem, když jsem byl hotový umyl jsem si ruce a vyšel.

 "Musíme ho tam odvézt hned první den" řekl Jin

 "jo to musíme, protože teď půjdou po něm všichni..." Hoseok to nestihl ani doříct, protože jsem vešel. Nahodil jsem ten svůj úsměv jako kdybych nic neslyšel. 

"O čem jste se bavili?" zeptal jsem se. 

"Nic" řekli všichni naráz. Dál jsem už nic neřešil, ale věděl jsem, že mi něco tají.

Ráno jsem se probudil s menší rýmou. Přece jen je prosinec a do New Yorku jedem na Vánoce a oslavit mé narozeniny. Už jen dneska, zítra jedeme. Dnešní dopoledne jsem strávil v posteli, protože jsme měli všichni čtyři volno. A odpoledne jsem si začal balit na čtrnáctí denní pobyt v New Yorku.

To však Tae nevěděl, že tam zůstane déle než čtrnáct dnů. 



Takže ahojky tohle je můj první příběh a já doufám, že se vám bude líbit. popravdě je docela těžké napsat nějakou ff tohle je snad pátá verze co píšu. Jinak některé kapitoly mám předepsané a budou vycházet snad nějak dobře. Budu ráda za každý koment a taky kdyby jste mě opravili nebo se na něco zeptali ráda vám na to odpovím,

<3 

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat