.36.

141 6 0
                                    


Jungkook pov.

Vzal jsem ho do nóbl restaurace. "Tak si vyber, na co máš chuť" řekl jsem mu a on jen pokýval hlavou a začal si pročítat jídelní lístek. Po chvilce nám donesli objednané pití což bylo víno. "Tak co vám mohu nabídnout?" zeptal se číšník. Samozřejmě anglicky takže Tae na mě vykulil oči. "Neboj řekneš mi, co chceš a já to objednám" mrkl jsem na něj a on mi řekl to co by si dal. Začal jsem číšníkovy hlásit objednávku a on jen s tichým ano odešel. Chytl jsem Taeho za ruce a začal je hladit. On se na mě jen usmál tím jeho krabicovým úsměvem. "Dneska si to užijme jen spolu" řekl jsem a on přikývl.

Na jídle jsme si oba dva pochutnali. Zaplatil jsem a vyšel s Taem ruku v ruce do parku. "Děkuju ti za jídlo zlato" řekl mi Tae a já se na něj jen usmál. Poslední dobou si říkáme takovými přezdívkami. "Nemáš za co miláčku" řekl jsem a on se usmál zase na mě. "Kde to jdeme?" zeptal se mě, když jsme byli už trochu dál od města. "Nech se překvapit" po chvilce jsem už viděl z dálky světlo z altánku. Taemu se rozzářili oči, když jsme k němu došli. Altánek byl vyzdobený světýlky a květinami. "To je pro mě?" zeptal se Tae s údivem v hlase. "Pro koho jiného" řekl jsem mu a políbil ho. Pustil jsem muziku. Nějakou pomalou. Vzal jsem Taeho za pás a začal s ním pomalu hýbat neboli tancovat. On mi dal ruce kolem krku a hýbal se do rytmu. Několikrát jsem se s ním zatočil nebo jen jeho. Když skončila písnička musel jsem už něco udělat. "Nemáš žízeň?" zeptal jsem se a on jen kývl. Ukázal jsem na plné sklenky vína na zábradlí. On k nim došel a začal lehce pocucávat.

Když se otočil vypadal hodně překvapeně. Byl jsem nervózní, ale usmíval jsem se.







Bacha začíná to







Furt nic







Hehe




Stále nic

Klečel jsem před ním na jedné noze. "Tae vím, že je to krátká doba se do někoho zamilovat, ale stalo se. Chtěl bych abys byl osoba, která bude při mně stát. Nejsem moc na nějaké romantické proslovy tak to trochu urychlím." Díval jsem se mu celou dobu do očí stélko mu pár slz, ale já pokračoval vytáhl jsem si z kapsy červenou krabičku a otevřel ji před ním.

"Tae byl bych moc rád, kdyby ses stal mým manželem" řekl jsem mu hned na rovinu.

"Ehh.." vyšlo z něj to mě trochu zamrazilo a začal se víc potit a být nervózní.





Máte mě rádi za tohle že xd





Heheh i love you




"Ani nevíš jak rád se stanu tvým manželem" řekl a začal se smát. Nemohl jsem tomu uvěřit osoba kterou tak moc miluju mi řekl ano. Rychle jsem se postavil nasadil mu prstýnek a políbil ho. Polibek to nebyl zas tak dlouhý, ale vzato v něm bylo spoustu citů. Jak ode mě, tak od něj. Stále v polibku jsem ho pořádně objal a zatočil se s ním ve vzduchu. "Miluju tě a nikdy tě neopustím" zašeptal mi do ucha při objímání. "Taky tě miluju a nikdy tě neopustím"

Jsou tahle slova pravdivá? 

takže další kapitolka je na světě pardon za takové zlobení, ale já musela 

<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat