.22.

164 8 1
                                    


Bylo to pro mě poprvé co to takhle dělám, byli jsme už oba bez trička a líbali jsme se. On mi někdy promasíroval kamaráda a já mu za to prý krásně sténal, ale po chvilce ta krásna chvilka skončila kvůli jeho zvonícímu telefonu. "Promiň je to Jin asi něco hodně důležitého jinak by nevolal" řekl mi omluvně a já jen chápavě přikývl. Zvedl se a šel někde dál ať ho neslyším. Oblekl jsem si tričko a nohy si dal k sobě a rukama jsem si je omotal. Položil jsem si na ně hlavu a čekal, než přijde. Bylo mi to líto, protože jsem si myslel, že už konečně přijdu o panictví, ale nic. Hold musím si počkat.

Přišel se zklamaným výrazem. "Promiň, ale musíme odjet. Něco se stalo a já to musím vyřešit" usmál jsem se na něj smutně, ale chápal jsem ho. Zvedl jsem se a začal mu pomáhat s úklidem. Sedl jsem si do auta s Yeontanem na klíně. Jungkook se na mě podíval smutně. "Je mi to líto" řekl smutně. "To je v pořádku. Práce je práce" usmál jsem se na něj smutně.

Celou cestu domů jsme nic neřekli. U domu jsem vystoupil s Yeontanem v náručí. Kluci stáli u vchodu a dívali se na mě smutně. "Je nám to líto Tae" řekl Namjoon a já se na ně jen falešně usmál. "To nic. Volá vás práce" řekl jsem jim a s Yeontanem jsem šel do pokoje, kde už byl pelíšek pro psa a miska s žrádlem a vodou. 

Trochu jsem se pousmál a dal Yeontana na zem. Ten se rychlostí blesku rozběhl k misce s žrádlem. Já se svalil na postel. Nechtělo se mi nic. Byl jsem smutný a naštvaný zároveň, ale nedá se nic dělat. Yeontan se snažil vyskočit na moji postel, ale nějak mu to nešlo tak jsem se zvedl a dal ho na mou postel.

Ležel jsem v posteli už nějakou dobu bylo už kolem jedenácti večer a já nemohl pořád spát. Yeontan mi ležel na břiše a v klidu oddechoval. Já ho hladil a přemýšlel nad vším co se dneska stalo. Byl jsem rád, že mě takhle dneska potěšili. Vzal jsem si ze stolku fotku s rodiči. Do očí se mi nahrnuly slzy. Bylo mi líto, že jsem s nimi nemohl být déle, ale chtěli mě jen chránit což chápu.

Oči se mi už pomalu zavíraly a já usnul s fotkou mých rodičů v hlavě. 

<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat