.51.

126 5 0
                                    


Tae pov.

Probudily mě něžné polibky na tváři. Trochu jsem zamručel, ale pak si uvědomil, že to s tým Jungkookem mohl být jen sen a, že jsem pořád u toho chlapa. Rychle jsem se vymrštil do sedu a zaskuhral bolestí kterou vyslalo moje břicho. Začal jsem plakat, protože to byla ukutná bolest. "Tae co to děláš? Vždyť si můžeš ublížit!" řekl Jungkook a začal mě prohlížet a pomalu pokládat na postel. "Myslel jsem, že to byl jen sen" zavzlykal jsem a natáhl se pro obětí. On mě hned objal a začal se omlouvat. "Promiň, přinesl jsem ti něco k jídlu. Vypadá to, že tam si moc nejedl" řekl smutně a já ho políbil na jeho krásné, růžové rty. "Děkuji" zašeptal jsem.

Podal mi misku s kaší, do které jsem se hned pustil. Měl jsem fakt hlad, protože tam jsem dostával jen jednou denně. Jungkook mě přitom pozoroval až jsem se zadusil. Položil mi ruku na záda a trochu poklepával. Po chvilce jsem přestal kašlat a začal znova jíst. Pořád mě pozoroval byl jsem z toho trochu nervózní. "Přestaň mě pozorovat" řekl jsem mu stydlivě. On se jen posmál a sedl si za mě. Já se opřel o jeho hruď a pokračoval v jídlu. Hladil mě po bocích a bříšku, ale velmi opatrně asi ať mi nic neudělá.

Odložil jsem misku a otočil se na něj. Navázali jsme dlouhý oční kontakt. "Miluju tě" řekl jsem mu. Mu se rozzářili oči. "Já tebe taky" řekl a na to se pomalu přiblížil ještě předtím se mi podíval do očí a políbil mě. V polibků bylo mnoho citů. Miluju ty jeho polibky, miluju jeho celého. Odtáhl jsem se a pořádně se nadechl. U toho grázla jsem neměl moc záchvaty, ale od té doby se mi hůř dýchá. Podíval jsem se na Jungkooka který měl starostlivý pohled. Jen jsem se pousmál a pomalu si lehl na jeho hruď. Uspávali mě jeho nádechy a tlukot srdce po chvilce jsem znova usl.

Probudilo mě prohnutí postele vedle mě. Pomalu jsem otevřel oči Jungkook ležel vedle mě a díval se na mě. "Promiň nechtěl jsem tě probudit." Řekl mi potichu jen jsem se k němu přisunul a políbil ho na čelo. "To je v pořádku ležím a spím celý den" řekl jsem mu s úsměvem. Podíval jsem se na něj. Na tu jeho krásnou tvářičku. Začal jsem jí hladit a on jen tiše zavrněl nad tím jsem se pousmál. ,,Jungkookie? Co takhle naplánovat to co jsme nedoplánovali minule.." zeptal jsem se ho a on na mě hleděl jako by nevěděl. "No o té svatbě chci si tě vzít" řekl jsem mu a usmál jsem se na něj. "No o tom jsem nepřemýšlel. Hlavní bylo tě najít a teď je hlavní, aby ses uzdravil, pak můžeme klidně dělat co tě jen napadne" usmál se a já trochu z červenal. Přitulil jsem se k němu a v jeho náručí znovu usl. 

předposlednííí<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat