.39.

146 5 0
                                    


Probudil jsem se u sebe v posteli. Kluci seděli různě po pokoji. "Musíme ho ochránit" řekl Hobi. "To teda musíme ho někde jinde převést tady není úplně v bezpečí" řekl Yoongi. "Pravda" řekl Jungkook. "Musím ho ochránit dal jsem slib" a chytil mě za ruku. Dělal jsem, že spím ať můžu odposlouchávat. "Ale kde?" zeptal se Jimin "Jo tak to nevím" řekl Jin potichu. "Takže ani tu svatbu teď plánovat nebudeme?" zeptal se s otázkou v očích Namjoon. "Naplánujeme to až se vše vyřeší. Jiné mafie, které jsou s námi hledají ty, co to napsali, takže počkáme a pak po tom se uvidí.

Začal jsem se ,,probouzet,,. "Tae jak ti je? Neuhodil ses moc?" zeptal se mě Jungkook který seděl celou dobu na moji posteli. Trochu jsem syknul, protože mě bolela hlava. Začal jsem ji ohmatávat a ucítil jsem obvaz. Chtěl jsem trochu zavtipkovat ať nejsou kluci tak smutní. "Co se stalo? Kdo jste? A kdo jsem já?" už teď jsem se smál, ale uvnitř sebe ať nic nezjistí chtěl jsem trochu odlehčit situaci a taky nechci, aby byli smutní. "To snad ne" řekl Jungkook smutně a začali mu téct slzy. Tak tohle jsem nečekal. Kluci byli na tom podobně. "Ježiš to byl vtip já nechtěl" řekl jsem a objal Jungkooka ten se jen smutně pousmál. "Já se zlekl ty blbečku" řekl Jimin a odfrkl si. Začal jsem se smát a kluci se ke mně přidali, ale musel jsem přestat, protože mě zabolela hlava.

"Co se mi vlastně stalo?" zeptal jsem se. "Zase si omdlel, ale já nestihl k tobě přiběhnout, takže si spadl a trochu se praštil do hlavy a začala ti téct krev, ale prý to není tak hrozné podle Jina. Omlouvám se" řekl tu poslední větu fakt smutně Jungkook. "To nic ne ní to nic hrozného" objal jsem ho a usmál se do objetí. "Tae musíme si promluvit" odtáhl se a podíval se na mě se skleněnýma očima. "Nemusíš, slyšel jsem váš rozhovor" řekl jsem a sklopil jsem hlavu. On mi ji zvedl a pousmál se na mě. Ale nebyl to ten veselý úsměv byl smutný a to hodně. "Je mi to strašně líto, ale nechci, aby se ti něco stalo" řekl a já viděl, jak mu stekla jedna neposedná slza, kterou jsem utřel.

Usmál jsem se na něj a kývl, že to chápu. "Ale nemusíš se bát až se zjistí kdo to byl tak se vrátíš zpátky ke mně" kývl jsem na souhlas a opřel jsem si čelo o to jeho. "Miluju tě Kookie. Strašně moc" řekl jsem a taky mi utekla jedna neposedná slza. "Taky tě miluju ani nevíš jak moc. Ochráním tě" řekl a já ho políbil. Nebyl to jen takový polibek byl plný citu a, že jich nebylo málo. Ještě, že tu nebili kluci ti by měli zas kecy. "Zítra se zabalíš a další den pojedete. Pojedeš s Jiminem, Hobim a Jinem" řekl a odtáhl se ode mě. Položil mi ruku na tvář.

Měl jsem zvláštní v podbřišku stejný jako ten den, kdy jsme letěli sem. "Trochu se bojím" řekl jsem potichu a sklopil hlavu. "Nemusíš kluci na tebe dohlédnou" jen jsem kývl a koukl se na stolek vedle postele bylo kolem pěti večer. "Mam hlad" řekl jsem a uculil se na něj. "Tak pojď Jin už určitě něco kuchtí" řekl a chytl mě za ruku a já se zvedl z teploučké postele. Táhl mě dolu do kuchyně, kde byl nachystaný stůl se všemi dobrotami. "Nejedl si celý den, takže teď se najíš pořádně" řekl Jin důrazně a já nahlas polkl a přikývl na souhlas. Pustil jsem se do toho fakt s velkou chutí. Kluci mi samozřejmě pomohly.

Měli jsme snězeno a já ležel s Jungkookiem v mojí posteli. On mě hladil na zádech a na ramenech a já zas na hrudi. Přemýšlel jsem nad naším odjezdem. Nechtělo se mi od něj a od kluků. Teď, když jsme si vyznali lásku se musíme od sebe vzdálit, kdo ví na jak dlouho. Steklo mi pár slz, které jsem si rychle otřel ať nic nepozná. "Dobrou Kookie" řekl jsem mu hodně potichu. Docela se divím, že mě slyšel. "Dobrou Tae" řekl mi a políbil do vlasu. Jen jsem se pousmál a usnul, avšak do špatné říše snů spíš do pekla nočních můr. 

děťátka je to tu hehehe no jakoo nwm jak to skončí..... 

<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat