No je tu další smut a jako nebudu upozorňovat, protože si to stejně přečtete xd
Jin pov.
S kulkami jsme se rozloučili a šli do jiného hotelu než oni. Musel jsem Namjoona trochu táhnout, protože to trochu přehnal, ale nebyl jsem na něho nějak naštvaný. Přišli jsme do nějakého hotelu, co byl po cestě, samozřejmě jsem to musel zařídit a zaplatit já, protože Namjoon by nebyl schopný. Dostali jsme klíč a šli na pokoj s číslem 69. Nevím, proč jsme dostali zrovna tohle číslo, ale přišlo mi to srandovní.
Vešel jsem do pokoje, ve kterém byla velká manželská postel. Posadil jsem tam Namjoona který se začal vysvlékat a já se začal červenat. Vysvlekl se jen do trenek. "Jinnie co takhle si trochu užít" řekl a postavil se, chytl mě za pás a přitáhl si mě k sobě.
Neodolal jsem a přivlastnil si jeho rty a povalil ho na postel pod sebe. Začal jsem se taky svlékat. Byli jsme jenom v trenkách a pořád jsme se líbali. On mi dal ruce na prdel a zmačknul mi ji. "Ahhh" zasténal jsem do polibku. Zasouval mi prsty do trenek a pak do mé dírky. "Ahhh Joonie" pomalu se ve mně pohyboval.
Nemohl jsem to vydržet a sundal z nás trenky a dosedl jsem rychle na něj. "Ahhh! Ahh" zasténal jsem a on taky, ale potichu. "Jinnie zítra tě to bude bolet" řekl mi svým hrubým hlasem po kterém jsem se otřást.
Dosedával jsem na něj čím dál tím víc pomaleji a mu to začalo vadit tak si mě přetočil pod sebe a začal do mě hned rychle přirážet. "Ahhh Ahhh" sténal jsem. "Ahh Joonie!" vykřikl jsem a on poznal, že našel to místečko, do kterého začal pořádně přirážet. Cítil jsme, jak se za chvilku udělám. "Joonie u-už budu Ahhh" řekl jsme mu a on ze mě vystoupil. "Joonie" zaskuhral jsem.
"Trochu si pohrajeme" řekl mi a ze skříně vytáhl vibrátor takový střední. Narval ho celého do mě. "Ahh A-Ahh" zapl ho a vibrátor se ve mně začal pohybovat. Dal ho úplně na max. "A-Ahhh Joonie" byla to pro mě velká slast. Namjoon si přivlastnil můj penis a dělal mi tou jeho užasnou pusinkou dobře. "Ahhh Ahhh Joonie.. Ahhh.. Přidej" řekl jsem mu a on mé přání vyslyšel. Dal jsem mu ruce do vlasů a trochu za ně tahal. Cítil jsem blížící se vrchol a s výkřikem jsem se udělal do jeho pusy. On to všechno spolykal a políbil mě, takže jsem se vlastně tak trochu ochutnal.
Vyndal ze mě vibrátor a zasunul do mě celou jeho délku. "Ahhh!" vykřikl jsem a Joonie se ve mně začal pohybovat. "P-přidej lásko" řekl jsem mu a on do mě začal nemilosrdně přirážet. "Joonie!" s jeho výkřikem jména jsem se udělal na moje břicho a Namjoonie se po chvilce zase udělal do mě.
Vystoupil ze mě a já cítil, jak jeho sperma vytéká z mé dírky. Lehl si vedle mě a přikryl nás oba dva peřinou která nebyla po našem výkonu už tak čistá, jak jsme přišly. "Dobrou Joonie" "Dobrou Jinnie" a s tímhle jsme usnuli.
no je tu dalši xd kapitolka, ehm popravdě nevím kde se ty věci vzaly v té skříní jako asi musí být kouzelníci, že vytáhli jako takové věci, ale jako což no. Jinak jsem ráda za každý hlas a přečtení.
<3
ČTEŠ
Dovolená za všechny peníze-Taekook, Vkook
RomanceLetenka. To je dárek co dostal od svých kamarádu Taehyung na své dvacáté narozeniny. Všichni tři poletí spolu do New Yorku. Ale dopadne to jak si Tae myslí? Nebo to dopadne jinak, ale přece jen dobře. Přečti a uvidíš. první ff snad se bude líbit js...