.23.

162 9 1
                                    


Nechtělo se mi z postele tak jsem v ní dneska zůstal. Byl jsem pořád trochu smutný ze včerejška, ale ne až tak moc. Ze zdola jsem slyšel hlasy asi kluci chystají věci na dnešek, protože bude nový rok. 

Bylo kolem dvanácté akorát čas na oběd. Zvedl jsem se nechtě z postele a oblékl jsem se do šedých tepláků a černého volného trička. Vzal jsem si teplé ponožky přece už není takové teplo jak v létě. Dokulhal jsem se do kuchyně kde už kluci seděli a Jin jim naléval polévku. "Mysleli jsme, že spíš tak jsme tě nevolali" řekl nervózně Jin. Jen jsem kývl, že chápu a usadil jsem se vedle Jungkooka a usmál jsem se na ně všechny. Přece nemůžu být na ně naštvaný, že je zavolala při tak krásné chvilce práce. Jin mi dal misku s ramenem. (snad víte co myslím xd)

Ramen jsem neměl hodně dlouho. Pustil jsem se do toho s takovou chutí, že jsem to měl první snězené. "Díky Jine bylo to výborné" řekl jsem mu.

Postavil jsem se trochu rychle až se mi zamotala hlava a já se musel chytnout linky. "V pohodě?" řekl mi Jungkook u ucha. Jak se krucinál dostal, tak rychle ke mně? Jen jsem kývl, že jsem v pohodě. Vzal jsem sáček se žrádlem a nasypal jsem trochu do misky pro Yeontana. Yeontan přiběhl a začal granulky hltat. Jen jsem se na něj s úsměvem díval, když dojedl přiběhl ke mně a začal mě olizovat. Jen jsem se pousmál. "Tae pomůžeš mi s přípravou na večeře prosím tě?" zeptal se Jin a já přikývl.

Krájeli jsme nějakou zeleninu a různé sýry a jiné dobrůtky. "Hele promiň, že Jungkook musel včera odejít" řekl mi smutně. "To je v poho" řekl jsem a usmál jsem se na něj. On se taky usmál a objal mě. " Možná, že to dneska vyjde" zašeptal mi a já se začal červenat, když se odtáhl dal jsem si dlaně na tvář ať nevidí, jak se červenám. Jin dostal takový záchvat smíchu, že se začal smát jako kdyby umýval někdo okno, a to už jsem nevydržel a začal se smát s ním. "Čemu se tak smějete" řekl pobaveně Hobi a já bez toho abych se přestal smát jsem ukázal na Jina který se pořád smál tak blbě. Hobi pochopil a taky se začal smát

Po chvilce jsme se uklidnili. Podíval jsem se na hodiny. "To už jsou čtyři!" vykřikl jsem a kluci se na mě trochu zděšeně podívali. Já se jen omluvně usmál. "Máme se dneska nějak pěkně obleknout?" zeptal jsem se. "No dnešní silvestr chceme oslavit v kostýmech" řekl Hobi a já na něj vykulil oči. "Ale já nemám žádný kostým" řekl jsem trochu zděšeně. "Toho se neboj mi už něco pro tebe máme. Jo abych nezapomněl každý vybíral tomu druhému obleček. Takže tobě vybíral Jungkook a pak se to nějak rozdělilo." řekl Hobi a já trochu zčervenal. "A myslím, že to nebudou leda takové oblečky, ale asi budou trochu odhalenější. Kdo ví?" řekl Jin a já zčervenal ještě víc a taky jsem se začal trochu bát.

Šel jsem se nahoru podívat na ten obleček. Měl jsem na posteli položenou bílou košili, černou kravatu, brýle, černé kalhoty a nějaký černý obojek? Vypadalo to jako obojek. Na první pohled to vypadalo v pohodě, ale když jsem si to oblek už to nebylo tak v pořádku. Košile byla moc průhledná, takže mi šli vidět bradavky a kalhoty byly zas uplejší, než by měly být. "Díky Jungkooku" řekl jsem si spíš pro sebe. "Není vůbec zač" řekla osoba za mnou. Trochu jsem poskočil. Pomalu jsem se otočil na osobu za mnou. "Sluší ti to" řekl Jungkook a já trochu zčervenal. 

<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat