Jungkook pov.
Když jsem viděl auto, jak zajíždí za roh sesunul jsem se na kolena a začal brečet. Kluci byli na tom o něco líp, ale ne o moc. Brečeli, ale zadržovaly vzlyky. Zatím co já je jsem je neudržel a začal vzlykat. Kluci mě vzali dovnitř kde mě posadili na sedačku a přisedli si ke mně. "Vráti se nám. Všichni se nám vrátí" řekl Namjoon a poplácal mě po stehně. Jen jsem se trochu pousmál a kývl v souhlas. Po asi hodině jsem byl už v klidu i kluci už nebrečeli.
Z ničeho nic mi začal zvonit mobil. ,,Jin,,. Hned jsem ho zvedl a kluci taky zbystřili. Šlo slyšet, jak všichni nahlas dýchají asi to měl nahlas jinak bych to neslyšel. "Jungkooku mají nás" řekl Jin a já naznačil klukům ať se chystají. Najednou jsem slyšel náraz. "Jste v pohodě, co se stalo?" zeptal jsem se jich, když už jsem seděl v autě a jel rychle k nim. "Jdou po nás" řekl vystrašeně Jimin. Yoongi který řídil přidal, když uslyšel hlas Jimina. Naštěstí v tuhle hodinu nebylo moc aut, takže to bylo v pohodě. Najednou jsem slyšel výstřely a praskáni skla. Trochu jsem se zlekl a, když jsem zaslechl známý hlas srdce se mi rozbilo na tisíc ne snad na milion kousků. "Mám vás rád kluci" řekl člověk pro kterého bych umřel. Řekl to tak smutně a potichu zároveň. Začali mi téct slzy. "Jine, co se stalo!?" zařval jsem do mobilu. Nikdo neodpovídal slyšel jsem jen otevření dveří, rány a hlasité dýchaní. Po chvilce to utichlo a já jen slyšel otevření dveří a ujíždějící auto. "Kluci... unesli..." rozkašlal se Jin říkal to tak poraženě a smutně. "Unesli ho" dořekl a dál už bylo jen ticho.
Po pár minutách jsme dojeli k místu. Vypadalo to tu jak v nějakém akčním filmu. Rychle jsme doběhli k autu. Kluci byli zranění. Jimina střelili do ruky, Hoseoka ležel na zemi měl střelu v noze a ruce a Jin to schytal snad nejvíc byl taky venku z auta a měl střelu na rameni, v břiše a noze. Prohledal jsem auto, ale ho nenašel. Začal jsem bulet jak nikdy jindy. Kluci zatím donesli zraněné a mě vzali taky. Namjoon seděl v zadu a ošetřoval je. Yoongi řídil a já mlčel. Slzy mi tekly potůčkem po tvářích. Musím ho najít za každou cenu. Nesmí se mu nic stát. Vždyť jsme se měli brát a mít šťastný život. Začal jsem bulet ještě víc a z únavy jsem usnul.
Jin pov.
Bylo mi líto, že musím opustit svoji lásku. Nečekal jsem, že se uvidíme jen chvilku a zas budeme muset odjet. Tae byl jako mrtvola díval jsem se na něho ve zpětném zrcátku sice už nebrečel, ale vypadal jako kdyby v něm něco prasklo. Vypadal prostě zdrceně. Byli jsme už na rozbořenější cestě než předtím a v tom se objevili černá auta. Hned jsem to volal Jungkookovi. Nestihl jsem zabrzdit a vpálil jsem to do protijedoucího auta přede mnou. Začali z něho vylézat muži a jeden střelil do předního skla. Mě to nezasáhlo a ani kluky byl jsem rád. "Mám vás rád kluci" řekl osoba za mnou jen v tu chvíli se mi zastavilo srdce. Otočil jsem se na osobu za mnou i kluci se dívali na Taeho. Všiml jsem si, že má střep zapíchly kousek od žíly. "Jimine ošetři ho prosím" řekl jsem mu a vytáhl zbraň ze šuplíku.
Hoseok mě napodobil jen jsme na sebe kývli a vyšli ven z auta začali jsme střílet na ty muže jednoho jsem trefil ro ramene, ale pořád mohl střílet střelil mě do ramene jako já jeho. Z auta se vynořili další chlápci, a to už jsem nezvládl. Střelili mě do břicha a do nohy. Hoseok se snažil taky bojovat, ale též to nezvládl postřelili mu obě ruce a nohu. Poslední, co jsem viděl je, že ti chlapi se začali přibližovat ještě jsem slyšel pár střel a dál už nic.
<3
ČTEŠ
Dovolená za všechny peníze-Taekook, Vkook
RomanceLetenka. To je dárek co dostal od svých kamarádu Taehyung na své dvacáté narozeniny. Všichni tři poletí spolu do New Yorku. Ale dopadne to jak si Tae myslí? Nebo to dopadne jinak, ale přece jen dobře. Přečti a uvidíš. první ff snad se bude líbit js...