Ráno jsem se probudil v teplém objetí Jungkooka. "Jungkookie" začal jsem ho probouzet, ale s ním to ani nehlo. Začal jsem mu pokládat pusinky po celém obličeji. On se jen usmál. Takže on nespal podfukář jeden. Začal jsem ho lechtat. "To máš zato, že předstíráš, že spíš" řekl jsem a začal ho víc lechtat. "Tae... p-prosím d-dost" smál se a při tom mě prosil ať přestanu. Už mu tekly slzy a pomalu ztrácel dech, jak se pořád smál, tak jsem přestal a dal mu jednu velkou pusu.
Oblečení jsme se vydali dolu za klukama. Jin byl jako vždy v kuchyni vypadal docela naštvaně a Namjoon seděl se smutným výrazem u stolu. Hned jsem věděl, co se stalo. Začal jsem se potichu smát. "Čemu se tak směješ" pošeptal mi Jungkook a já ukázal na ty dva. On se též začal smát a zamířil si to do kuchyně i se mnou. "Tak co se stalo tentokrát?" zeptal se Jungkook Jina. "Někdo si chtěl udělat čaj a málem to tu celé podpálil" řekl, ale spíš to říkal na Namjoona který seděl provinile na židli u stolu.
"Promiň Jinnie" řekl to tak smutně, že mi málem puklo srdce. Přišel jsem k němu a objal ho. "To bude dobrý každý dělá chyby" řekl jsem a pořádně se na něho natiskl. On mi objetí opětoval a začali jsme se tam spolu mazlit. "Ehmm..." zaznělo za námi. Já se jen s úsměvem podíval na ty dva. Vypadali fakt naštvaně. Já jsem dal malou pusu Namjoonovi na tvář. To už si mě Jungkook od Joona odtáhl a Jin si sedl na klín Joona. Jen jsme na sebe s Joonem mrkli. Domluvili jsme se totiž spolu, že je musíme nějak naštvat a povedlo se.
"Zasloužíš si trest za tuhle scénku" zašeptal mi Jungkook do ucha. Trochu jsem se polekal, protože jsme to dělali jen jednou a teď mě chce potrestat. Odtáhl jsem se od něho trochu dál a on se jen zlověstně pousmál. Otočil jsem se zpátky na Jina který se právě muchloval s Joonem. "Jin hyung mám hlad udělej mi něco prosím" zaškemral jsem a on se s povzdechem zvedl a začal mi dělat míchaná vajíčka. Jungkook si vzal jen jablko. "Musím ještě něco zařídit do oběda jsem tady" řekl to do prostoru, a ještě, než odešel mě políbil.
Už jsem baštil od Jina snídani bylo to výborné tak jak všechno, co on udělá. Ti tři už konečně vstali a též si něco dali na pozdní snídani. Po dojedení jsem se přesunul i s Yeontanem do obýváku k televizi kde hráli nějakou vánoční pohádku. Moc mě to nebavilo tak jsem zlobil Yeontana který mě trochu kousal, vrčel a štěkal, "Yeontane kousni ho pořádně ať se vzpamatuje" řekl vysmátý Jimin který už měl asi po snídani. Jen jsem se na něho zamračil, ale dál jsem pokračoval s provokováním Yeontana. Uteklo to tak rychle a mi už seděli všichni u oběda i Jungkook přišel. "Kluci nechtěli byste se mnou a Taem se projít po parku? Někdy po obědě" zeptal se Jungkook a já se na všechny podíval. Nevypadali moc nadšeně takže jsem usoudil, že půjdeme jen my dva. "Nevadí my si vystačíme" řekl jsem a usmál se na Jungkooka. On jen kývl a pokračoval dal v jídlu.
S Jungkookem jsme se oblíkali do teplého oblečení, protože venku byla kosa. Vzal jsem si klapky na uši, šálu a pořádně tlustou bundu. Vypadal jsem teď tlustěji než normálně a ani mi nešel pořádně vidět obličej. Jungkook neměl tolik věcí na sobě, ale vypadalo to, že by mu to mělo stačit, aby neumrzl.
<3
ČTEŠ
Dovolená za všechny peníze-Taekook, Vkook
Storie d'amoreLetenka. To je dárek co dostal od svých kamarádu Taehyung na své dvacáté narozeniny. Všichni tři poletí spolu do New Yorku. Ale dopadne to jak si Tae myslí? Nebo to dopadne jinak, ale přece jen dobře. Přečti a uvidíš. první ff snad se bude líbit js...