.28.

150 8 0
                                    


"Vám to tak sluší" slyšel jsem hlas za mnou. Byl to Jin. "Děkujeme" řekl Jungkook s úsměvem a já se na něj jen podíval udiveně. Nepamatuju se, že jsme si řekli, že budeme spolu chodit. Zahřálo mě to u srdce. "Takže teď spolu chodíme jo?" zeptal jsem se ho s úsměvem. "N-No já myslím, že jo a-ale jestli to nechceš..." vykoktal a poslední slovo zašeptal. Já se zvedl ze židle. On na mě upřel jeho smutný pohled. Došel jsem k němu a sedl mu na klín. "Samozřejmě, že chci být tvůj přítel" řekl jsem mu. Šlo vidět, že mu spadl kámen ze srdce. "To jsem rád" pošeptal mi do rtu a začal mě něžně líbat. 

Za mnou se jen ozvalo zapískání a zajásání. "V tomhle domě nemůže mít nikdo soukromí" řekl jsem mu potichu ať to slyší jen on a on se jen zasmál a podíval se za mě. Jeho čin jsem zopakoval a viděl, že za námi stojí úplně všichni. Všichni se usmívali od ucha k ucha. "Moc vám to sluší" zapískal Hobi já se jen na ně usmál. "Tak a kdy bude svatba" zeptal se ještě a já se zadusil vlastní slinou i Jungkooka to trochu zarazilo.

"Ještě nejsme tak daleko" řekl Jungkook s úsměvem. Překvapeně jsem se na něj podíval. "Ty by si ses se mnou chtěl oženit?" zeptal jsem se ho. On jen přikývl a já nevěřil vlastním očím. Někdo by si mě chtěl vzít. To je hustý. Nemůžu říct, že se mi to nelíbí, ale ještě jew+++QQ čas, teprve teď jsme spolu začali chodit. Chtěl jsem odbočit nějak od tématu. "Jak jste to včera teda dneska doslavili, když jsme odešli?" zeptal jsem se kluků a následně se na ně podíval. Přisunul jsem si nedojedené křupínky a začal je do sebe ládovat.

 "No já skončil v koupelně v záchodové míse" řekl Jimin a trochu se začervenal studem. Musel toho asi ještě hodně vypít. "Já s Jooniem jsme byli v pohodě. Něco málo jsme ještě vypili a pak jsme si šli lehnou" řekl Jin a dal malou pusu Joonovi na tvář. Jen jsem kývl a podíval se na ty dva. "No byli jsme na záchodě s Jiminem jako psychická podpora a já nějak usnul ve vaně a Jimin na koberci v koupelně" řekl Yoongie a taky se začervenal studem. "Já jsem tam byl chvilku s nimi a jak oba usnuli, tak jsem je chtěl vzít do pokoje, ale tím, že jsem měl dost vypito tak jsem je neunesl. Takže jsem se vyspal sám v posteli" řekl Hobi byl jsem docela překvapený, ale jen jsem se pousmál.

"A co jste dělali vy?" řekl Jin provokativně. Já se zarazil a v tu chvíli jsem musel vypadat snad jako rajče. Podíval jsem se na Jungkooka, ale ten vypadal docela v pohodě. "Nic, co by vás zajímalo" řekl v klidu. Byl jsem rád, že jsem nemusel nic říkat, protože bych se zakoktal. Dal jsem mu hlavu na rameno čelem ke krku. Dál už se kluci neptali a přesunuli se zpátky do obýváku. Vdechoval jsem Jungkookovu krásnou vůni úplně mě uklidňovala. On mi zabořil ruce do vlasu a začal mě různě hladit a proplétat své prsty s mými vlasy. Bylo to strašně příjemné ani jsem to nezaznamenal a usnul jsem na jeho klíně s hlavou na jeho rameni.

Probudil jsem se v posteli v jeho objetí bylo to strašně příjemné čichat jeho vůni. 

no lidi dneska jak jsem šla ze školy jsem se dívala na tt a tam že bts mají vlastní učty a já jsem jako hned najela na ig a jako je to pravda. jinak možná můj crush možná přejde k nám do třídy ciž je jako uplně v piči takže super...

<3 

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat