.20.

168 7 3
                                    


Tae pov.

Zase jsem zkolaboval a zase ležím v posteli. Už se mi ani nechce vstávat abych zase nezkolaboval. Jednoduše řečeno jsem ležel a čuměl do blba. Kluci mě chodili kontrolovat a dával sem jídlo, ale nikdy jsem nechtěl. Chtěl jsem jen od jedné osoby, ale ta tady moc nechodila. 

Chtěl jsem sedět na své posteli s Jungkookem a u toho jíst a povídat si. Jenže měl moc práce a taky dneska jsou mé narozeniny, takže bych se měl z té postele už konečně vyhrabat a udělat klukům radost. 

Byl čas oběda, takže jsem čekal, že Jin už bude mít navařeno na oběd sešel jsem schody a srazil jsem se málem s Jiminem. "Tae!" vykřikl a objal mě. "My jsme se o tebe všichni tak báli. Chtěl jsem za tebou teď zajít, že je oběd." řekl mi a já s úsměvem kývl a šel s ním po schodech dolů.

Když jsme přišli byla všude tma, ale Jimin rozsvítil a na mě vybafli kluci. "Všechno nejlepší!" nebo "Překvapení" měl jsem slzy na krajíčku po dlouho době zas oslava na kterou nezapomenu. "Děkuji vám kluci" řekl jsem a objal je všechny. "Tak se posaďte bude oběd a pak dezert" řekl Jin tajuplně a já se na něho a pak na všechny koukl. Na oběd jsme měli japchae. 

Bylo fakt výborné Jin opravdu umí výborně vařit. "Děkuji Jinnie bylo to výborné" řekl jsme mu a on se jen usmál a kývl na kluky. Ti někam šli a po chvilce se vrátili s dortem a zpívali písničku. "Hodně štěstí zdraví, hodně štěstí zdraví. Hodně štěstí náš Tae, hodně štěstí zdraví..." zpívali a mě unikla jedna malá neposedná slza. Yoongi mi ji utřel já se na ně usmál a sfoukl svíčky. "Děkuji vám moc" řekl jsem jim a oni se jen usmáli.

Každý už měl dort skoro dojedený byl výborný a ani ne sladký. Byl jahodovočokoládový. Prostě mňamka. Přidal jsem si až nezbylo nic. Pak přišli na řadu dárky. Od Namjoona a Jina jsem dostal přáníčko a v něm byla poukázková sleva do Gucci obchodu. Poděkoval jsem jim a pak přišel ke mně Jimin a za ním byl Hoseok a Yoongi. Ti mi dali poukázku do zoo obchodu. Jen jsem se na ně tázavě podíval, protože já žádné zvíře nemám, ale nechal jsem to být a poděkoval jsem jim. Oni se na mě jen tajemně podívali, ale radši jsem to ignoroval. "Ode mě dostaneš dárek až večer" řekl Jungkook, který přišel před chvilkou a já se zčervenal a přikývl na důkaz, že chápu. 


takže máme tu další díl navazuje to na 17. mylím jak Tae zkolaboval tak jen ať víte. 18. a 19. byly takove bonusové kapitolky a doufám, že se líbily ja měla celou dobu  🦋 🦋 🦋 v břiše, když jsem je psala xdd. Btw máte se na co těšit možná, že už příjde na scenu Taekook 🤷‍♀️

<3

Dovolená za všechny peníze-Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat