due

803 74 21
                                    

"Bugünkü dans gösterisine katılıcak mısın Jim?" Hoseok'un yönlendirdiği soruyla elinde ki bardakla oynamayı bırakıp yandan bir gülüş sundu arkadaşına

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bugünkü dans gösterisine katılıcak mısın Jim?" Hoseok'un yönlendirdiği soruyla elinde ki bardakla oynamayı bırakıp yandan bir gülüş sundu arkadaşına

"Kesinlikle"

Namjoon "Peki ya baban-" sözünü tamamlamasına izin vermeden böldü sözünü

"O adamın ne yapacağı umrumda değil hyung, ben orda - sol tarafında duran okulun ortasında ki sahneye işaret etti- dans ederken oda beni mutlulukla izlicek sonra da gerisini dördümüzde iyi biliyoruz"

Jungkook "Bunu yaşamak zorunda değilsin hyung" gözleri dolan küçüğüne çevirdi bakışlarını Jimin ne kadar Taehyung karşısında savunmasız küçük bir çocuk gibi dursada aslında öyle değildi. Babası tarafında gördüğü Psikolojik ve Fiziksel şiddet olmasın rağmen çok güçlüydü, içi kan ağlarken okulda herkese mutlu, şımarık bir çocuk gibi görünmeyi ihmal etmezdi tabii.

Üç kardeşten başka kimse bilmezdi o gülüşlerinin aslında içindeki ağlayışın nedeni olduğunu.

"Ben iyiyim çocuklar merak etmeyin, hem burdakiler ilk defa benim dans ettiğimi görücekler ve ben biraz heyecanlıyım" Hoseok lafı değiştirdiğini anladığında oflayarak kafasını iki yana salladı. Onun için endişelenmelerini istemiyordu.

Jungkook "Babanlar semineri neden bu okulda yapıyorlarsa başka okul mu yok?"

"Babam işte para, itibar herşeyden önce gelir" Kafeterya kapısından giren Taehyung ve arkadaşlarını görünce bir anda kalbi hızlanmaya başlamıştı küçüğün,gözleri buluştuğunda öleceğini düşündü o an aralarında tek fark vardı Jimin onun gözlerine aşk, tutku ile bakarken, Taehyung nefret ve tiksintiyle bakıyordu. Onun aileside zengindi ama Park ailesine bir milyarder deseler yeriydi. Onlar çaprazlarında ki masaya oturunca Jimin derin bir nefes aldı hala gözleri onun üzerindeydi Taehyung onun bakışlarını çekmeyeceğini anladığında kaşlarını çatp önüne döndü. Onun bu hali Jimin'in hoşuna gitmişti. Bedeni'ni süzdü ilk önce ardından yüzüne çıkardı bakışlarını o zaman göz göze geldiler işte. Taehyung onu gözleriyle taciz ettiğini düşünüyordu ama aslında öyle değildi.

Jimin yüzünde oyalandı uzun bir süre ama gözlerine bakmıyordu sevdiğinin, her zerresini ezberlemeye çalışıyordu. Arkadaşlarının dürtüsüyle sonunda bakışlarını çekerek onlara döndü

- park jimin -


Namjoon "Babanların gelmesine az kaldı, gösteri için hazırlanman lazım"
Ne kadar burda saatlerce Taehyung izlemek istesem de babama boyun eğmeyecektim, bu seminer günü ondan dans etmek için izin istemiş ama o itibarı için izin vermemişti, buda benim için bir şanstı. Annemin yaptığı gibi ona boyun eğmicektim ve istediğim herşeyi yapmaya çalışıcaktım şuan olduğu gibi. Beraber masan kalktığımızda Taehyung'a son kez bakış attıktan sonra, hazırlanmak için soyunma odasına gittik. Benimle beraber Namjoon hyung ve Hoseok beraber rap yapıcak Jungkook ise şarkı söylicekti.

Son kez baktım aynaya, baştan aşağıya siyahlarla kaplıydım. Ayaklarım çıplaktı Modern bir dans sergilicektim benimle beraber okulun dans öğrencileride vardı. Derim bir nefes alıp dans arkadaşlarımın yanına gittim hemen hemen hepsi kızdı ve bu babamı fazlasıyla sinir ederdi narin ve güzel bir yüzüm olduğu için bir çok kızdan güzeldim ve bu babamın bana kin tutma sebeplerinden biriydi. Onun için Erkek Adam olmak kasıntı bir vücuttan ibaretti. Bizim grup ismimizin çağrılmasıyla deli gibi atan kalbimi bırakıp onlarla birlikte bende çıktım, başımı dik tutup etrafımda gözleri bana dikili olan kalabalık aralarında babamın da olduğu bir çok önemli ünlü insanlara baktım biz çıkmadan önce hayli yüksek sesli olan ortam beni gördüklerinde sessizliğe bürünmüştü. Böyçe olması beni daha fazla strese sokarken babamla göz göze geldim. Düz bakıyordu hiçbir duygu barındırmıyordu yüzümde tebessüm oluşup başımla merhaba der gibi hafif indirip kaldırdım. Hala mimiksiz bir şekilde bana bakıyordu bunun habercisi de evde beni koca bir dayak bekliyor oluşu olduğunu anladım. Ardından fısıldaşmaların kaybolmasını sağlayan dans müziğimiz çalmaya başladı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dansımız bittiğinde gözlerimi kapattım ardından yüksek bir alkış sesi yankılanmaya başladı, gözlerimi açıp bizi ayakta alkışlayan kalabalığa göz gezdirdim, babam ile gözgöze geldiğimde gülerek oda ayakta alkışlıyordu beni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dansımız bittiğinde gözlerimi kapattım ardından yüksek bir alkış sesi yankılanmaya başladı, gözlerimi açıp bizi ayakta alkışlayan kalabalığa göz gezdirdim, babam ile gözgöze geldiğimde gülerek oda ayakta alkışlıyordu beni. Ne kadar rol icabı da olsa gözlerimin dolmasını engelleyemedim,ıslık sesleride duymaya başlayınca gülümsedim tekrar kalabalığa döndüğümde bir çift gözde takılı kaldı gözlerim

Kim Taehyung

Gözleri bir başka bakıyordu bu sefer ve inanamayacağım, gerçekliğini defalarca sorgulayacağım şeyi yapıp kalabalıkta gözden kayboldu.
İlk defa gözlerime bakarak gülümsedi, bana gülümsedi...





oylamayı unutmayın:)

Black ~vmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin