Yaslandığım duvardan destek alarak ayağa kalktım,hemen yan tarafımda duran aynaya baktım. Berbat haldeydim. Tae ile mesjlaşmamızdan sonra eve dönmüş saatlerce ağlamıştım. Şuan aşağıda onların gelmesi için yapılan hazırlıklar tamamlanmıştı. Kızarmış gözlerim, yanaklarım ve dolgun dudaklarım fazlasıyla belli oluyordu. Yorgun halimle dolabının önüne gelerek askıda ki kıyafetlere göz gezdirdim. Aşağıya inemk ve onların yüzünü görmek istemiyordum. Sonunda üzerime rahat bişeyler giyindikten sonra tekrar aynaya baktım. Suratıma göre gayet iyiydim. Yatağımın üzerimde duran telefonumu alarak odadan çıktım. Büyük slaona giden merdivenden yavaş yavaş indikten sonra görüş alanıma iki benden girmişti. Babam ve o kadın... Taehyung yoktu.
"Ohh...Merhaba Jimin"
Beni gördüğü zaman ayak ayak üstüne attığı bacaklarını indirdikten sonra ayağa kalkıp ona sarılmam için kollarını iki yana açtı. Gözlerim direk yan tarafımda koltukta oturan babamın gözleriyle buluştu. Ne yani onunla sarılmamız mı istiyordu? Hadii ordan asla yapmicaktım. Boş bakışlarım ikisi arasında gidip geliyordu.
"Karşında ki kadına saygı duy Jimin. Oda artık aileden biri ve o senin annen artık"
Bilerek yapıyordu, amacı sadece beni psikolojik olarak çökertmekti başımı iki yana salladım
"O bizim ailemizden biri değil ve asla benim annem olmicak. Sinirlendiğim onunda sinirlendiği bariz belliydi. Yerinden kalktığı gibi kolumu sıkıca tuttu.
" Dediklerime karşı çıkma ve yap Jimin " morarmaya yüz tutmuş tenimi ondan iterek kurtardım ve sooana döndüm
"Babamın nasıl bir canavar olduğunu biliyorsun ve buna rağmen hala buradasın... Onun yanında neden?"
"Kes sesini Jimin!!! "
Devam ettim
"Senin sonunda anneme olduğu gibi intiharla olucak Taehyung'u yalnız bırakacaksın. Onun sonunda aynı benimki gibi olucak. BUNA RAĞMEN NEDEN BURDASIN?" yüzüme yediğim yumrukla geriye doğru sendelendim. Yüzüme vurduğu ikinci kezdi. Dudağımda hissettiğim ıslaklıkla yüzümün tekrar onlara dönmesi aynı anda olmuştu. Dolan gözlerim onları görmemi engellesede baka bildiğim kadar baktım gözlerinin içine.
" Bahsettiğim şey buydu" arkamı dönerek merdivenlerden hızlıca çıktım. Kapı girişinde duran dolaptan ceketimi birde araba anahtarını alıp gitmek için kapıyı açtığımda karşında ki Taehyung ile duraksadım. Tüm herşey üst üste gelmek zorundaydı zaten
"Noldu sana?" tedirgin bir şekilde elini bana doğru uzattığında ona engel olmak istedim ama yapamadım. Çünkü karşımda yüzü yara bere içinde bir Kim Taehyung vardı.
"Asıl sana Noldu?"
🍪🍪🍪