tata
Naber?jimin
?tata
Bir ay oldu nerelerdesin böylejimin
Bundan sanane?tata
Etrafımda aşkını bağıra bağıra söylememen biraz tuhaf
öldüğünü düşünmüştüm(Jimin'in gözünden bir damla yaş süzüldü)
jimin
Umarım o da bir gün olur Taetata
Hangisi bir gün olur?tata
Neyse ne bugün ki aile yemeğinde kız arkadaşımda olucak ona göre
davranırsan sevinirimjimin
Tamamtata
Tamam mı?
Sen gerçekten iyi misin?(Taehyung dolu gözleriyle tuşladı bu harfleri)
jimin
İyiyim Taehyung akşam görüşürüz.(Çevrim dışı)
Oflayaral başımı geriye yasladım, nerdeyse bir ay olmuştu Taehyung ile görüşmeyeli ilk başlarda ikimizde birbirimizden kaçarken ardından ondan köşe bucak kaşıyor ve saklanıyordum. Her bir araya toplanma zamanında bir sorun çıkarıyor ve onlara katılmıyordum, her seferinde bir tarafımın morarmasına neden olsada sorun yoktu. Bugün babamın yeni aldığı bağ bahçesinde akşam yemeği yiyecektik. Hazırlanmak için ayağa kalktığında önünden geçtiğim aynaya aurlalarım deydi.
Kendimi dışarıda görsem topuklarımı götüme vurarak kaçarım bu ne lan?
Kesinlikle şuan aynada gördüğüm kişi bir ucubeydi evet, evet kesinlikle bir ucubeydi. Beyaz tenime nazaren resmen mosmor olmuş göz altlarım birer bağımlıya benziyordu. Dağılmış siyah saçlarımı karıştırdım tanrım bu çirkini yanına al (sana çirkin diyen parmaklarım kırıldı jim.) Hızla kendimi duşa atarak kendimi insan formuna sokmak için dakikalarca orda vakit geçirdim. (bi bakarsın o duşta Taehyung ile :) Banyodan çıkarak belime bağlı olan havluyla giysi dolabımın önüne gelerek tüm kapaklarını açıp önünde durdum o sırada üst üste titreyen telefonumu alarak yatağa oturup gelen mesajlara girdim.
namu hyung grubun ismini Jimin'in küçük çükü olarak değiştirdi
hobiiyella grubun ismini Çük kafalı Jungkook olarak değiştirdi