Čím víc jsem se s ním sbližoval, tím víc jsem ho potřeboval zkoumat. Poté co jsem se přistihl, jak přemítám, co si George myslí, když se ráno probudí, nebo jak dlouho mu trvá vypravit se, uvědomil jsem si, že to není někdo, kdo se jen tak mihne mým životem. Přestal pro mě představovat pouhou hru. Dělalo se mi zle ze sebe a z mého chování, přesto jsem se rozhodl, že můžu hru využít jako záminku, proč s ním trávím víc času. Měl jsem tak příležitost zjistit o něm všechno, co se dá, aniž by mě ostatní podezírali. Získal jsem ospravedlnění, proč se s ním snažím být co nejvíc.
Aby jsem vyhrál, musím si pořádně připravit terén, ne?
„Proč sem zase poleze?" stěžuje si Nina v malé skupince a potáhne z cigarety.„Protože je Nickův spolubydlící a Nick ho má z nějakého důvodu rád, tak ho vezme sebou," vysvětluje Alex.
„Je to totální kretén, navíc otravnej." Zasténám, zamnu si spánky. George mě vytáčí, i když se mnou není. Nině se ta reakce asi líbí, protože se ke mně nakloní. Odtáhnu se, než se mě stačí dotknout, dělám, že jsem si nevšiml.
Odpoledne jsem s ní šukal a myslel u toho na někoho jinýho. Pod rukama jsem cítil její měkký boky a plný prsa, slyšel jsem, jak říká mý jméno. Zabořil jsem prsty do růžových vlasů a představoval si krátký hnědý.
„Ale sexy," nadhodí Alex.
To už si všichni všimli, jak je George pěknej?
„Sexy? Ne, to teda není," zalžu.
Opálená ruka přejede po nagelovaných vlasech. „Rozhodně je, kámo," pronese Luke s překvapivou jistotou. „Hned bych si to s ním rozdal."
„Posluž si. Stejně je šíleně prudérní. Copak je v tomhle věku normální, aby kluk byl ještě panic?" vysmívá se Georgovi Nina.
Alex se uchechtne. „A odkdy jste takový kamarádi, že ti to prozradil?"
Nina se zamračí. „Já bych se s ním nebavila, Nick musí. A tohle pravděpodobně slyšel, když princ telefonoval se svým miláčkem."
„Možná proto je tak protivej, protože nikdy nikoho pořádně neopíchal.. nebo on jeho," neslyšně poznamenám a nenápadně se od Niny zas o kousek odtáhnu.
„V tom případě bych se toho moh ujmout" prohlásí Luke ve snaze všechny rozesmát. Což se mu nepovede.
„Jo, jasně. Tobě by se to tak určitě povedlo," ryju do něj.
ČTEŠ
After dreamnotfound
FanficFanfikce Dreamnotfound inspirována knihou after bude více SPICY, takže pokud nemáte moc rádi pikantní scénky, tak bych vám nedoporučoval tuto ff číst. U nějakých hodně spicy části budou ❗no nic, užijte si ff!