Hey guys! Po krátké pauze tu máte další díl, užijte si ho! Erzi Xoxo
Jakmile se naše rty poprvé dotkly, úcítil jsem to. Cítil jsem, jak se hluboko ve mně něco pohnulo, něco skrytého pod nánosem prachu. Toho místa se nikdo už hodně dávno nedotknul, možná dokonce nikdy. Probudil mě, přinesl mi světlo a smích a touhu. Od prvního polibku jsem věděl, že nikdy nebudu stejný.
George mi právě chrstl vodu do tváře a za rozhořčenýho funění utekl z mýho pokoje. A já se ženu za ním, a to jsem jen pár minut seděl v pokoji a kňoural si pro sebe jakoděcko, co dostalo záchvat, protože si rozbilo oblíbenou hračku.
Jenže George není moje oblíbená hračka. Je moc lesklý a nový na to, aby na něj sahaly moje špinavý pracky.
Pokoušel jsem se odlehčit náladu, rozveselit ho, ale dost se mi to nepovedlo. Mohlo mě napadnout, že když začnu o tom jeho nudným příteli, vztekne se.
Je příšernej. Pořád si myslí, že má na něco nárok, je náladovej, přecitlivělej a neskutečně mě štve. Copak je normální někomu chrstnout drink... vodu do ksichtu? Tolik si o sobě myslí, přitom se sám chová jako uražený děcko.
Když sejdu dolů, najdu George v kuchyni. Už zase pije z nějaký lahve. Rozhlíží se po někom, s kým by se mohl bavit. V kapse mi zabzučí telefon, další zpráva od fotra: Karen dnes vecer chysta veceri, nechces se stavit? Rad bych s tebou o necem mluvil. Na moje zpravy si neodpovedel, tak jsem si rikal, ze ve tri v noci bys aspon mohl byt vzhuru.
Chce se mnou o něčem mluvit? Mám na práci lepší věci, například ukázat Lukovi, kdo z nás dvou je lepší. Ohlédnu se po Georgovi a jasně, Luke stojí vedle něj.
Jakmile zmizí, už ho oblejzá.
George pokračuje v nasávání. Neměl by tolik pít. Ráno mu bude blbě. A jasně, přesně toho chce Luke využít.
„Koukni, jak jim to spolu sluší,“ ozve se vedle mě. Nick, v ruce kelímek s vínem. Černý krátký vlasy má rozpuštěný a rozcuchaný.
Ohlídnu se na Luka s Georgem, tentokrát si všimnu, jak vzdychá a dívá se mu zpříma do očí. Vypadá, že je v pohodě, má výraz krotký laně. Ne jako když je se mnou. Luka nezná o nic víc než mě, tak v čem je to jiný? Protože na rozdíl ode mě se mu dívá do očí? Neciví mu na hruď. Luke se k němu nahne a George se na něj usměje. Připomíná mi to hru na hodnýho a zlýho policajta.
Kruci, Luke je lepší, než jsem myslel.
George se ohlédne ke dveřím, Nick mě zatáhl za ruku. Odstrčím ho.
Oči má zarudlý, jeho panenky jsou jako dvě černý tečky v rudým moři. „Neříkej mu, že jsem tady. Už mě fakt nebaví pořád ho hlídat,“ řekne a obrátí oči v sloup. Když u toho George není, Nick se ani nepokouší chovat slušně. Prvotřídní kokot, ale mám ho rád.
ČTEŠ
After dreamnotfound
FanficFanfikce Dreamnotfound inspirována knihou after bude více SPICY, takže pokud nemáte moc rádi pikantní scénky, tak bych vám nedoporučoval tuto ff číst. U nějakých hodně spicy části budou ❗no nic, užijte si ff!