Berabaaaa
Beni öslediniz mi? Kesin hiç öslemediniz. Neyse ossun.
Bol öbüşmeli bir bölüm oldu. İnşallah beenirsiniz.
(Ekleme: geçen bölümlerden birinde de furkanın doğum günüydü. Ben yazdıklarımı unuttığum için buraya tekrar yazmışım. Olmamış gibi davranın. Teşekkürler.)
Sarışın, masaları silmiş ve bezi yerine koyup, sandalyeleri düzenlemişti. Son masaya geçtiğinde, giriş kapısının zili çalmıştı. Dönüp baktığında sevgilisinin geldiğini gördü. Gülümseyip, hızlı adımlarla ona ilerledi.Boynuna sıkıca sarılıp kokusunu içine çektiğinde rahatlamış hissediyordu. Dövmeli de sevgilisinin belini kolları ile sarıp saçlarını kokladı. Kendine sıkıca bastırdığında tüm yorgunluğu gitmiş gibiydi.
"Seni çok özledim sarışın." Demişti beyaz boyna öpücük kondururken.
Sarışın, kendini biraz geri çekip sevgilisine baktı.
"Ben de özledim sevgilim."
Uzanıp ince dudaklara dudaklarını bastırdı dövmeli. Sınavlar ve işler derken görememişlerdi birbirlerini düzgün. Önce küçük küçük öpücük kondurdu. Sarışında gülümseyerek karşılık vermişti. Dudakları yavaş ama özlemle hareket ediyordu.
Furkan, sarışının belinden aşağı kaydırdı elini. Sarışını arkasındaki masaya oturttuğunda, kendisi de bacaklarının arasına girmişti. Elini dolgun kalçaya atıp kendine bastırdı. Dudakları daha hırçın hareket ederken, sarışın da ellerinin birini dağınık kara saçlara attı. Çekiştirerek kendine bastırıyordu kendine göre dolgun dudakları.
Öpüşmeye devam ederlerken açılan personel odasının kapısını duymamışlardı.
"Kafemin ortasında ne yapıyorsunuz siz? Eve gidemediniz mi?" Demişti Hazel. Sonra da ellerini yüzüne kapattı. Ama parmaklarının arasından onlara bakıyordu. "Tamam tamam, devam edin. Bakmıyorum ben."
İkili birbirinden ayrıldı. Furkan son kez bir tane öpücük kondurup geri çekildi. Sarışın da masadan atlayıp indi.
"Sana da merhaba Hazel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popo Meselesi | Gay
Teen FictionBilinmeyen Numara: Zor olmuyor mu? Çağlar: Ne zor olmuyor mu? Bilinmeyen Numara: Götünü taşımak. Bilinmeyen Numara: Kocaman da...