Berabaaaa
Önceki bölümü atlamayın. Bu bölüm tamamen seksten oluşuyor. Rahatsız olacaklar okumasın. Ayrıca iğrenç yorumlar görmek istemiyorum. Olursa silicem direk.
İyi okumalar ;)
Dokunduğu yumuşak ten, kalbini ve nefesini hızlandırıyordu. Öptüğü dudaklar ise nefesini kesiyordu. Beline sarılmış bacaklar, boynundaki kollar ve saçlarının arasında gezen parmaklarla, alt tarafını kontrol edemiyordu.
Banyonun kapısına yasladığı bedeni sertçe öpüyor, kendine bastırıyordu. Çıkardığı mırıltılar odaya yayılırken, hissettiği zevki anlatmaya kelimeler yetmezdi.
"Mmhh..." sarışının çıkardığı mırıltı ile dudaklarından ayrılıp, boynuna yöneldi. Öperken yumuşaktı. Sert davranmıyordu. Gece uzundu. Aceleye gerek yoktu. İki yıldır arzuladığı beden kollarındaydı ve tadına vararak, keyfini çıkararak tüm bedenini keşfetmek istiyordu bebeğinin.
Yaslandıkları kapıdan çekilip yatağa ilerledi. Dudakları hala sarışının boyundaydı. Yatağa oturdu ve sarışını da kucağına oturtup öpmeye devam etti. Adem elmasını öpüp, emdi. Dilini de üstünde gezdirdiğinde Çağlar yine inlemişti. Oradan aşağı inip köprücük kemiklerini öptü. Küçük ısırıklar bırakarak kendine ait izler oluşturdu.
Sarışın ise elini kara saçlara atmış kendine bastırıyordu. Hissettiği dişler ile başını arkaya attı. Furkan'a göre şuan aşırı güzel ve sevilesi duruyordu.
Boynundan göğsüne geçtiğinde önce öptü ve dili ile ıslattı.
"Ah.." Duyduğu ses ile dişlerini küçük göğüslere geçirdi.
Elinin biri ince boxerın sardığı kalçadaydı. Biraz kendine çekip bastırdı. Diğer göğse de aynısını yapıp, kalbinin üstünü öptü. Dudaklarının altında hissettiği çarpıntılar içini huzurla dolduruyordu.
Yataktan kalkıp, sarışını yatağa yatırdı ve çantasına ilerleyip içinden kayganlaştırıcı ve kondom aldı. Yatağın kenarına koyup sevgilisine baktı.
Sarı saçları yatağa dağılmış, kızarmış yanakları, şişmiş dudakları ve vücudundaki ıslaklıklar ile harika ve tapılası duruyordu. Yanına gidip tekrar dudaklarını birleştirdi. Biraz daha ince dudakları öpüp, boynundan kasıklarına kadar öptü her yerini.
Boxerın kapattığı yere geldiğinde kendisini dikkatle izleyen sevgilisine göz attı. Gülümseyip boxerı çıkardı. Kendisinin hala havlu belinde sarılıydı. Çıkardığı boxerı arkaya atıp önündeki tamamen her şeyi ile ortada duran güzelliğe baktı. Sadece kendisine aitti ve kendisi de ona.
Eğilip kasıklarına ve iç bacaklarına da öpücükler kondurdu. Aklındaki şeyi yapmak için yukarı yükselip, bebeğinin yüzünün her tarafına öpücük kondurdu. En son dudaklarına da küçük bir öpücük kondurup, kalktı ve dizlerinin üstünde durdu. Yapacağı şeyden önce sevgilisinin gözlerine baktı.
Belinden tutup ters çevirdiğin hayallerini süsleyen her şey şuan tam önündeydi. Çağlar onun ne yapacağını anlayıp başını arkaya çevirdi.
"Bunu yapmak zorunda değilsin." Sesi arzu dolu çıkıyordu. Furkan'ın daha da yükselmesine sebep oluyordu.
"Hayallerini kurduğum şeyin tadına bakmazsam çok yazık olmaz mı?" dedi keyifle. "Bacaklarını kır ve kalçanı yukarı kaldır." Keskin konuşması ile sarışın dediğini yaptı. Utansa da karşı koymadı. Yastıklardan birini alıp kafasını koydu ve elleri ile sıktı.
Dövmeli olan, önünde sergilenen dolgun kalçaya baktı ve dudaklarını yalayıp bir kez tokat attı. Sert değildi. Sarışından duyduğu boğuk inleme ile eğilip öpücük kondurdu. Her yerine öpücük kondurup ısırıklar bıraktı. Bazen kendine engel olamayıp sertçe ısırdığında duyduğu inlemeler ile daha da gaza geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popo Meselesi | Gay
Teen FictionBilinmeyen Numara: Zor olmuyor mu? Çağlar: Ne zor olmuyor mu? Bilinmeyen Numara: Götünü taşımak. Bilinmeyen Numara: Kocaman da...