Küçük Sohbet

8.8K 573 238
                                    


Merhaba aşklar uzun süredir yoktum 1-2 yıl kadar kitabımı okuyup destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Kitabı final yapmadan gittim fakat kitabın son bölümü zaten final gibi olduğu için bu kitabı da burada bitiriyorum.

Şimdi biraz sohbet edelim...

Öncelikle, nasılsınız? Ben iyiyim, sanırım.

Biriyle tanıştım. Güzel ama yıpratıcı bir ilişkimiz vardı. (toxic ilişki diyebiliriz.) İsmini vermek istemiyorum fakat baş harfi B.

Dış görünüşünden bahsetmek istiyorum biraz. Uzun çenesinin altına gelen güzel dalgalı saçları vardı. Tam ten rengini bilmiyorum ama beyaz ya da buğday ten rengi olabilir. Kahve gözlü ve güzel bir gülüşü vardı. Gözlerini tam açamazdı sanki hep uykusu varmış gibi kısık kısık bakardı etrafa ve bu hali çok tatlıydı... Zayıftı öyle kası falan yok ama çokta zayıf değildi. 1.75 boylarında benim için ideal biriydi.

Bana davranış şekli, başlarda güzeldi. Beni elde etmek için bana güzel davranıyordu. Sevgili olduk sonra, bir şans verdim ona. Çok güzel giden bir ilişkimiz vardı fakat sonra bana güvenmediğini ve hiç bir zaman güvenemeyeceğini ama beni çok sevdiğini söyledi. Tam beş kere ayrıldık, beşincisi sondu...

İlkinde bir kaç saat ayrı kaldık o ayrılmıştı. İkincisinde yine o ayrıldı. Eskiden aldattığı eski sevgilisi ile barıştıklar. Konulara çok girmeyeceğim sizi sıkmak istemiyorum. Sonra ben çok aşık olduğum için bir şans daha verdim. Ertesi gün bana aslında benimle sevgiliyken o kızla konuştuğunu ve bir anlık iradesine sahip çıkamayıp beni bir iki gün aldattığını söyledi.

Ne yapacağımı bilemedim, elim ayağım buz kesmişti. O gün uyandığımdan beri hiç uyumayıp düşünmüştüm. Sonra ben ayrılmışım. Ama gidemedim ondan tekrar barıştık. Aşırı kıskançtı, her şey hakkında bir şeyler bulur kavga ederdik. Sürekli kavga edip beni yıpratırdı. Haklı olduğum zamanlar ise siktir git diyerek beni daha çok kırardı. Dayanamadım, o kadar yorulmuştum ki... Tabi bu sıralar bana hala güvenmiyordu.

Tekrar ayrıldım...

Çok yalvardı her seferinde yazıyordu, engelledim kaç kere yine yazıyordu. Sonunda gerçekten onu sevdiğimi düşündüm ve barıştık (sövebilirsiniz.) Bana seni asla bırakmayacağım, seni çok seviyorum, sen benim kaderimsin, sensiz yaşayamam, her şeyimsin... daha bir sürü tutmayacağı sözler...

Tam 83 gün birlikteydik, açıkçası en uzun ilişkimdi ve uzaktandı...

3 ağustos da bana bana hiç güvenmediğini, verdiğim sözlere inanmadığını söyledi ve ayrıldık. Başka bir kızla sevgili oldu, bize özel olan şeyleri onlada yaşamaya başladı. Bana sürekli seni istemiyorum, umrumda değilsin, sikimde değilsin, siktir git gibi sözler söyledi. Engelledi. Canı sıkıldığında açıyor yazıyor. Bana başkası ile mutlu olmamı ve onu unutmamı söyledi fakat nasıl yapmam gerektiğini söylemedi.

Ben bir sürü şarkı attım ona dinledi mi bilmiyorum.

Billie ellish - bored (bu şarkı bizim şarkımızdı o seçmişti.)

Özellikle Olivia rodrigo' nun şarkılardan attım. (happier, deja vu, good 4 u).

Dinlemeyenler için tavsiye ederim.

Buraya geri geldim çünkü ben, hikayemi tam olarak olmasa da taekook'a yazmak istiyorum, ağlayamıyorum içimi boşaltmam gerekiyor. Bu yüzden buradayım ben, umarım yazacağım kitabı okur ve çok seversiniz. Daha yazmaya başlamadım fakat başlayacağım. Beklemede olun, teşekkürler. Kendinize iyi bakın... 💜

Satan | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin