[Everglow - La di da]
Bu şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz? Şahsen ben böyle bir polisiye dizisinin ya da şöyle kavgalı döğüşlü bir dizinin filmin böyle kovalamaca ya da kavga sahnesinde çalan şarkılara benzettim şarkıyı dinlerken istemeden kavga edesim geliyor mxkdmcldmc ben beğendim hoşuma gitti zaten bu grubun çoğu şarkısı güzel oluyor ama ben fandomunda değilim...
Neyseee iyi okumalar...
21 | Takip edilmek
"Hım demek asistanım olmak istiyorsun?" Taehyung flörtöz çıkan sesiyle sorduğunda karnım kasılmış ve hala kucağında otururken boynunda olan kollarımı sıkılaştırmış ve kafa sallamıştım. Parmağı ile burnuma hafifçe dokunmuş ve "Olmaz." demişti. Kaşlarım çatılırken "Hadi ama Taehyung, o kızla seni yanlız bırakmak istemiyorum! Baksana senden hoşlandığı çok belli, kör bile anlar ki sen, düşüncelerini okuyabiliyorsun!?"
Sitem dolu sesimle konuşmuş ve kaşlarım hala çatık duruyordu. "Bebeğim biliyorum. Ama sende biliyorsun ki ben doğuştan gayim." demiş dudaklarıma bir öpücük kondurmuştu. Sinirim aniden yok olurken kıkırdamış ve "Asistanın olsaydım..." demiş ve kravatı ile oynarken "Belki ben bir şeyleri yanlış yapardım ve sende beni cezalandırırdın?" diye konuştuğum zaman tek kaşını havaya kaldırmış ve yarım ağız gülmüştü.
"Güzelim emin ol, sen burada stajyer olarak başladıktan sonra daha güzel şeyler yapabiliriz." diyip göz kırpmıştı. Dudağımı ısırmış ve kıkırdamıştım. Onu çok seviyordum, acaba sonumuz nasıl olacaktı?
Şirkette geçirdiğim süre boyunca önceliğim o asistan kıza sevgili olduğumuzu gözüne sokmaktı. Sonra şirketi gezmiş ve bir kaç çalışan ile tanışmıştım ki, Taehyung'un arkadaşı Hoseok bu şirketin yardımcı müdürüydü. Taehyung bir süre meşgul olmuş ve benimle ilgilenmemişti ama bunun için ona kızmıyorum sonuçta işiydi.
Şuan ise eve gidiyorduk. Ben her zaman ki gibi koltuğa iyice sinmiş ve Taehyung'u izliyordum. O ise onu izlediğim farkındalığı ile sırıtıp duruyordu. Kalçamda hala ufak sızılsr vardı ama şuan umrumda değildi. Çünkü Taehyung çok güzeldi. Parmaklarını ve elini ustaca kullanıyor, arada bir aynaları kontrol ediyordu. Yan profili ise paha biçilmez derecede güzeldi. Ona tapabilirdim.
Yavaşça frenlemiş ve arabayı durduğunda geldiğimizi anlamış ve yorgunca emliyet kemerimi çıkartmıştım. Arabadan indiğimiz an yanıma gelmiş ve belimi kavrayarak beni eve doğru yönlendirmişti. Işıklar yanıyordu büyük ihtimalle Jimin hyung eve gelmişti. Yavaş adımlarla ilerlemiş ve kapının önüne geldiğimiz an zile basmıştık. Kapı anında açılmış ve Jimin hyung bayağı şık bir şekilde giyinerek bizi karşılanmıştı.
Şaşkınlıkla onu süzmüş ve "Nereye?" diye sormuştum. Ayakkabılarını giymiş ve omuz silkmişti. "Namjoon beni yemeğe çıkaracak." demişti. Yarım ağız sırıtmış ve hım'lamıştım. Sonra aniden bize dönmüş ve "Gece gelmeyebilirim, anlarsınız ya!" demiş ve göz kırmıştı. Ben şaşkınlıkla ona bakarken Taehyung, sırıtmış ve kafa sallamıştı.
"Ve Jeongguk, şort yakışmış kardeşim."
...
Elimde makarna tabağı ile sırtımı daha çok Taehyung'a yaslamıştım. Elimdeki diğer çatalı Taehyung'a uzatmış ve büyük tabağı biraz daha ona yaklaştırmıştım. Jimin hyung gittiği an altıma sadece boxer üzerime ise sadece beyaz uzun bir tişört geçirmiştim. Taehyung ise diz kapağının üzerine gelen siyah bir şort giymiş ama üzerine hiç bir şey giymemişti. Sonrasında o güzel bir film ararken bende makarna yapmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan | Taekook
FanfictionJeongguk, yanına yanlışlıkla bir şeytan çağırmıştır. Şeytan Taehyung ise bu durumdan oldukça memnundur. 『160520』 『120821』