6 | Cake slice

21.8K 2K 1.3K
                                    

[Loren Gray - Cake]

Selamlar, nasılsınız?

Bir haftadır bölüm atmamıştım...
Bölümler ilerledikçe bu zaman uzayacak çünkü slow update...

Her neyse başlamadan söylemek gerekirse kesinlikle garip bir bölüm olacakmış gibi hissediyorum...

Ve ilk bölümde kimsenin dikkatini çekmeyen bir şey vardı, bu bölümde de birazcık ipucu falan bırakıcam umarım anlarsınız. ^^

Büyük ihtimalle kontrol etmeyeceğim, yanlışlarım için şimdiden kusura bakmayın...

İyi Okumalar...

6 | Pasta dilimi

"Taehyung!" hızla mutfaktağa girmiş ve elinde bıçakla duran Jimin Hyung'un yanına gelmiştim. "Taehyung, kanıyorsun." demiş ve elimi, Jimin Hyung'un bıçakladığı Taehyung'un karnına koymuştum. Taehyung acıyla tıslamış ve kendini geriye -kollarıma- atmıştı. Bu olaya nasıl geldiğimizi soracak olursanız, anlatıyım.

•7 saat önce•

"Hyunggg! Ben geldim!" demiş ve dış kapıyı ayağımla kapatırken yorgun yorgun odama ilerlemiştim. Jimin Hyung ise sesimi duyar duymaz yanıma gelmiş ve "Daha saat öğleni geçmedi, sen niye eve geldin. Okulu mu ektin, bak bana doğruyu söyle!" diye soluksuz konuşmaya başladığında gözlerimi devirmiş ve "Ya okulu falan ekmedim. Kurul toplantısı ya da ne biliyim öğretmenler toplantısı gibi bir şey varmış, beş saat anca ders işledik." demiş ve odama girmiştim.

Çantamı bir köşeye fırlatırken, üstümü çıkarmadan kendimi yüz üstü yatağa atmıştım. Jimin Hyung ise "Üstünü değiştir ve uyuma. Yugyeom'un yanına gideceğim özledim sevdiceğimi." dediğinde gözlerim kapalı bir şekilde göz devirmiştim. Yatağın yanında bir ağırlık hissettiğim zaman hiç oralı olmamıştım çünkü gelenin Taehyung olduğunu biliyordum.

"Evde abim varken böyle rahat olman garip." demiş ve dirseklerim üzerinde doğrulup Taehyung'a bakmıştım. Omuz silkmiş ve siyah saçlarını karıştırmıştı. Gözlerim saçlarında takılı kaldığı zaman ne kadar yumuşak göründüğünü ve bir kere dokunmak istediğimi düşünmüştüm. Aniden gelen soğukluk hissi ile titremiş ve gözlerimi ovalayarak ayağa kalkmıştım.

"Bir hafta boyunca neredeydin?" diye sorarken ayağa kalkmış ve dolabıma ilerlemiştim. "İşlerim vardı." diye kestirip atmıştı. Sırt üstü yatağa uzanırken gözlerini kapatmıştı. Düşüncelerimi okuduğunu biliyordum bu yüzden içimden 'Gıcık' demiş ve banyoya ilerlemiştim.

"Yanımda giyenebilirsin, her şeyini gördüm zaten." demiş ve yarım ağız gülümsemişti. Bütün kanın yanaklarımda toplandığını hissederken böyle güçleri olması beni sinir ediyordu. Bıkkınca bir nefes vermiş ve "Beni gizli gizli gözetlemeyi bırakmalısın." demiş ve arkamı dönmüştüm.

"Gizli gizli gözetlemek istemediğim için yanımda giyinmeni istiyorum zaten." demiş ve kapalı gözlerimi açarak beni alıcı gözle süzmüştü. Açık sözlülüğü her zaman beni utandırırken bu sefer kaçmak istememiş, onunla inatlaşmak istemiştim. Bu yüzden hiç düşünmeden, bal sarısı gözlerinin en derinine bakarak okul formanın ilk düşmesini açmıştım. Göz temasını kesmeden gömleğini çıkarmış ve siyah tişörtümü giymiştim. Pantolonumun kemerini çözmüş ve düğmesinide açarak çıkarmıştım. Bu süreç boyunca gözlerini bir kere bile kahverengine ev sahipliği yapan gözlerimden çekmemişti. Tamamen hazır olduğum zaman hâlâ gözlerinin en derine bakıyordum. İşte o zaman anlamıştım.

Satan | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin