27 | I miss you baby

13.4K 994 493
                                    

[Neffex - Rumors]

Merhaba güzellerim karantinadayım annemin testi pozitif çıkmış ama bir şeyimiz yok iyiyiz hepimiz sınavlardan yırttık birazcık ve dedim ki neden güzel, birazda ateşli bir bölümle cb yapmıyorsun Leona dedim kendime ve ben geldim :)

İyi Okumalar...

27 | Seni özledim bebeğim

Sabah uyandığımda yanımda ne Jimin hyung ne de sevgilim vardı. Koskoca yatakta tek başımaydım. Gözlerimi kapattım ve esnedim. Sonra kulaklarıma mutfaktaki sesler, sonrasında lezzetli kokular gelmişti. Dudaklarım yana kıvrılırken yataktan kalkmış ve lavaboya girip elimi yüzümü yıkamıştım.

Mutfağa geldiğim zaman iki sevdiğim insanın gülüşerek kahvaltı hazırladığını görmüştüm. Taehyung beni fark etmiş olacak ki arkasını dönüp bana gülümsemişti "Günaydın." Taehyung'un konuşması ile Jimin hyung bana dönmüş ve "Uyanmışsın, günaydın." demişti. "Günaydın." diyerek kısa bir cevap vermiş ve onları izlemeye devam etmiştim. O sırada kapı çalmıştı.

Onların işi olduğu için "Ben bakarım." diyerek dış kapıya ilerlemiştim. Kapıyı açtığım an gördüğüm dört bedenle yüzümde bir gülümseme oluşmuştu "Hoşgeldiniz!" Jin, Yoongi, Namjoon ve Hoseok hyung bana sırayla sarılarak içeri geçmişlerdi. Jimin ve Taehyung'un hazırladığı enfes kahvaltıyı yapmıştık.

Şuan ise herkes benim hazırlanmamı bekliyorlardu. Nedenini bilmiyordum ama Jimin hyung hazırlanmamı, bana sürpriz yapacağını söylemişti, bende itiraz etmeden kabul etmiştim. Yoongi ve Jin hyung okula gitmiş, Namjoon hyung ise barda işi olduğunu söylemişti. Hoseok ise Ha Rin'i uzaktan izleyeceğim diyip kaybolmuştu. Yine üçümüz kalmıştık - ki bundan asla şikayetçi değildim.

"Hadi Jeongguk!" Jimin hyung'un bana bağırması ile kıkırdamış ve "Geliyorum!" diyerek ona karşılık vermiştim. Son kez aynadan kendime bakmış ve odadan çıkmıştım. Onlar çoktan dışarı - arabanın yanına - çıkmışlar beni bekliyorlardı. İçimden bir ses, Taehyung'un bu sürprizi bildiğini söylüyordu. Umursamadım, sonuçta süprizdi.

Jimin hyung, sürücü koltuğuna geçerken Taehyung ve ben arka koltuğa geçmiştik. İçimdeki onu öpme isteğini bastıramamış ve güneş ışınlarının vurduğu öpülesi esmer tenine bir öpücük bırakmıştım. Kıkırdamış ve ellerimizi birleştirmişti. Kafamı omzuna yaslanmış ve gözlerimi kapatarak kokusunu solumaya başlamıştım. Onu bu süreç boyunca çok özlemiştim, uzaktan görsem bile dokunamamış, öpememiştim.

Gideceğimiz yere kadar gözlerim kapalı bir şekilde Taehyung'un elini okşamış, arada öpücükler kondurmuştum. Araba durduğu zaman çok kısa bir sürede geldiğimizi fark etmiştim. Fark ettiğim bir diğer şey ise iki katlı, bahçeli ve yönü denize bakan bir evin önünde durmamızdı.

Jimin hyung arabanın kapısını açıp inmiş, bizimde inmemizi bekliyordu. Şaşkınlıkla arabadan inmiş ve "Noluyor, taşınıyor muyuz?" diye sormuştum. O evden taşınırsak üzülürdüm çünkü çoğu güzel anılarım oradaydı. "Ben değil, siz taşınıyorsunuz." dedi Jimin hyung gülerek bana bakıyordu. Kaşlarım havalandı ve yüzümde şapşik bir gülümseme oluştuğuna yemin edebilirdim.

"Ne?" dedim iki katına çıkmış şaşkınlığımla, Jimin hyung yönünü eve döndü ve "Anlamayacak ne var, burası artık Taehyung ile senin evin, benim evimde kalmayın artık Namjoon ile sevişemiyorum." dediğinde şaşkın bir şekilde kıkırdamış ve omzuna küçük bir yumruk atarken, "Teşekkür ederim." demiştim. Gülmüş ve "Bizi rahatsız etmeyin yeter." demişti.

Satan | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin