Evlilik Teklifi?

191 7 4
                                    

Yüzü yaralı zaten anlayacağınız şekilde Mikazuki,  çay içen edebiyatçı prenses Elizabeth, Alttaki siyah saçlı Marla, sinirli olanda Chiasa. Açıklayayım dedim resmi için Deidara'nın gizli aşq çocuğu'na bi teşekkür alalım.

"Marla-chan lütfen benimle evlen!"
Diye bağırdı siyah uzun saçlı kızın önünde diz çöküp bir yüzük çıkarmış kızıl saçlı çocuk.

Aynı okulda oldukları için sürekli Marla'nın yanında dolaşan Mikazuki de aslında şuan Marlayla ikisinin buluşmuş olması gereken yerde duran kızıl saçlı çocukla arkadaşını bir duvarın arkasından dinliyordu gözleri kocaman açılmış bir şekilde.

"Ao-kun 15 yaşındayız?-"
"Önemli değil Marla-chan!"
"Ama ş-"
"LÜTFEN MARLA-CHAN HAYIR DERSEN HEMEN BURDA ÖLÜRÜM!"
"Öl o zaman"
demeyi çok isterdi o sırada Marla ama sınıf başkanına bunu demek okul hayatını karartmakla aynı şeydi.."
"Oo olay mı var bakim"
Elizabeth ve Chiasa nerden olduğu belli olmayan bir yerden ortaya çıkmış,kahverengi saçlı olan Mikazuki nin açık olan çantasında bulduğu çubuk krakeri kemiriyordu.
"Marla-chan evlenme teklifi aldı.." diye fısıldadı Mikazuki, ortamı bozmamaya çalışıyordu ama Elizabeth in bu sözlerden sonra boğazına takılan çubuk kraker Mikazuki nin emeklerini boşa çıkarmıştı..
"ÖHÖ ÖHÖĞĞĞĞ-"

Marla yeri..

Kızıl saçlı çocuk için yer yapalım bari

Maydonoz Elizabeth yeri

Mikazuki yeri

Ve Chiasa yeri

Şimdik bendeniz Marla namı diğer Natasha hikayeler akşamları yayınlamayı düşünüyorum ama yinede emkn değilim size sorayım dedim.

Akşam mı yayınlayayım?

Sabah mı yayınlayayım?

Seçmeden cevaplayacaksanız buraya yazabilirsiniz. Herneyse iyi akşamlar efenim.

~Deidara'nın gizli aşq çocuğu

Tokyo Revengers One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin