"chifuyu, gelip bizi alabilir misiniz?" diye sordu chiasa. Şu anda hepsi evlerinden çok uzaktaydı ve birkaç adım daha atarlarsa yere yığılırlardı. Chifuyu ise sordu;
'Nerdesiniz ve bizi çağıracak kadar önemli ne oldu?'
"Konum atıyorum. Ayrıca sadece yorulduk."
'uh- peki.. geliyoruz.'
'bekliyoruz. Çabuk olun."
Chiasa chifuyuya hemen konum attı. Telefonunu çantasına koydu ve tekrar kendini serbest bıraktı. Kızların hareket etmeye gram enerjisi kalmamıştı. Neden buraya geldikleri hakkında 3lü konuşuyordu. Evet üçlü bu sefer dört değil üç kişiydiler. Mikazuki aralarında yoktu çünkü okulda ek dersi çıkmıştı.
Kızlar nasıl bu kadar yoruldu derseniz;
FLASHBACK
Chiasa ve marla Elizabeth'in ayakkabısını bağlamasını izliyordu. Eğer nasip kısmet olurda ayakkabısını bağlayabilirse dolaşmaya çıkacaklardı. Sonunda Elizabeth ayakkabısını bağlayınca marla konuştu,"Sonunda bet-chan. Sabahtan beri bağlayamadın gitti."
"Abi sinir oldum. Bağlayamadım bı türlü ya."
"Fark ettik zaten bağlayamadığını." Dedi chiasa.
Öylesine dolaşacaklardı. Sohbet ede ede biraz yürüdüler. Daha sonra ufak bir bakkal görüp içinden lolipop aldılar. Biraz daha yürüdüler ve dondurma aldılar. Daha sonra biraz daha yürüdüler ve içecek aldılar. O kadar şey yemelerine rağmen yürüdükleri için acıktılar ve karşılarına çıkan ilk restorana girdiler. Yemek ve tatlı yedikten sonra çıktılar.
Daha sonra marla çok tatlı bir kedi gördü ve malca bir hareket yapıp elindeki çantasını arkadaşlarına vermek yerine yanındaki yüksek yere koydu. Kediye kucağına aldı ve sevmeye başladı. O sırada chiasa yorulmuş dinleniyor. Elizabeth'de marla'nın kucağındaki kediyi seviyordu.
Kediyi severken bazı ayak sesleri duyuldu. Bir kapkaççı marla'nın içinde cüzdanı, kimliği, telefonu ve daha birçok şey barındıran çantasını almış kaçıyordu. Kediyi bırakıp hızla adamın arkasından koşmaya başlamışlardı. fakat adam çoktan uzaklaşmıştı.
Araları fazlaydı ve adam cidden hızlıydı. Bayağı koştuktan sonra Elizabeth olayı koşarak çözemeyeceklerini anlamış, durmuş ayakkabısını çıkarmış, adamın kafasını hedef alıp fırlatmıştı.
Ayakkabı tam yokuş aşağı koşan adamın kafasına denk gelince adam dengesini kaybetmiş, yere yuvarlanmıştı. O sırada marla hızını arttırıp adamdan çantasını almıştı. Adamı biraz yumruk manyağı yaptıktan sonra uzaklaştılar. Fakat uzun süre koşmuşlardı. Ölüyorlardı. Chiasa chifuyuyu aramış, mikey ve keisukeyle gelip onları almasını söylemişti.
FALSHBACK END
Sonuç olarak mikey, kesiuke ve chifuyu gelmiş kızları almış ve evlerine dönmüşlerdi. Eve geldiklerinde yorgunluktan anında uyuya kalan 3 kız vardı.
Ehehe evet iki gündür bölüm atmıyorum. Durun durun bahanelerim var-
Çarşamba atamadım çünkü kardeşim telefonumu saklamış bulamadım
Dün atamadım çünkü uyuya kalmışım
Ehe bence ikna edici bahaneler
Marla yeri
Chiasa yeri
Mikazuki yeri
Elizabeth yeri
Chifuyu yeri
Sorularınız
Nese ii günler