Mikazuki ve Yaraları

82 8 10
                                    

Medya Mikazuki

- Zu-chan bu kaç?
- Ama göremiyorum ki Lizzie nereden bileyim? 5 mi?
Elizabeth ve Chiasa aynanda bir kahkaha patlattı. Mikazuki mahçup bir şekilde dudağını büzdü.
- Tamam yeter dalga geçmeyin.

Marla Mikazuki'yi korumaya çalışıyordu ama o da bıyık altından gülüyordu. "A-ama-" Elizabeth yine kahkahalara boğuldu. Derin bir nefes aldı ve sakin kalmaya çalıştı "Bunu nasıl başardın Zu-cha-" Tekrar kahkahalara boğuldu Elizabeth. Marla göz devirdi ve Mikazuki'ye döndü. "Gerçekten..." Marla karşısındaki kahverengi saçlı kızı süzdü, "bunu nasıl başardın Zuky?" Mikazuki ofladı. "Bilirsiniz her zaman olan şeyler."
"Zu-chan dayak yiyen birinjn iki gözüde sargıyla sarılı olmaz." dedi Elizabeth sonunda gülme krizini durdurabilmişti. "Mika-chan bunun sadece bir dayak yeme olduğuna emin misin?" dedi şüpheyle Chiasa. Cidden hızlıca duygularını değiştirebiliyordu.
"E-evet dediğim gibi sadece günlük dayak dozumu aldım." dedi Mikazuki buruk bir neşeyle. "Tamam asıl önemli olan konuya geçelim ne kadar süre takıcaksın bunu?" dedi Marla ciddi bir şekilde.
"S-sadece bir hafta. O hafta boyunca yardımınızı isteyeceğim. Üzgünüm yük oluyorum."
"Saçmalama ve sürekli bunu söyleme artık bize hiçbir zaman yük olmadın, olmuyorsun, olmayacaksın."
dedi Marla kaşlarını çatarak.
"Evet ve önemli olan.." Chiasa Mikazuki'nin tamamen bandajla sarılı olan gözlerine baktı "Senin sağlığın." diyerek tamamladı.
"Evet özür dilerim." Marla ve Chiasa aynanda göz devirdi.
"Onu kafana takma sen" Elizabeth diğerlerinin hayatlarında görmedikleri kadar ciddi bir yüz ifadesi takınmıştı "Gerçekten göremiyor musun?" Tekrar kahkahalara boğuldu. Marla ve Chiasa bir an... Bir an gerçekten onun ciddi bir şey söyleyeceğine kendilerini inandırmışlardı...

Sa yine ben. Artık bi günde daha az hikaye atıyorum çünkü hikaye stoklarımız bitiyor ve resim işine giriştik...

Eğer hikayeler biterse resimleride koymalı bişiler yapayım mı yoksa her hikayede medyaya koyarak mı devam edeyim?

Hikayeye geri dönelim

Bölüm nasıldı?

Acayip ciddi karakterimiz Elizabeth için burası

Zawallı Mikazuki'ye gelsin burada

Chiasa yeri

Marla yeri

Artık başka hangi karakteri isterseniz.

Şuraya da sorularınızı dökün

~Natasha

Tokyo Revengers One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin