Kahramanın tabutu bütün mahallede dolastırılmıştı ...en son kahvenin önüne getirdiler ve bir müddet beklediler .
EMMİ : " Son kez görsün..."
İDRİS : " Ahh oğluum aah evladıımm...YÜREĞİİMM YANIIYOORRR !!"
Diye haykırdı İdris oğlunun tabutunun başında.
İMAM : " Defnetmemiz lazım ...birazdan öğle ezanı okunacak ..."
İdris bitkin bir şekilde onay verdi , tabutu da alıp çukur mezarlığına götürdüler.
________________________________
_________ MEZARLIK ___________
Cumali mezarın içine girmişti , Selim ve Yamaç ise Kahramanı alıp Cumaliye verdiler , Cumali nazik bir şekilde Kahramanı aldı ve mezarın içine koydu .
CUMALİ : " Canın yandı mı kardeşim ben yavaş bıraktım seni ..canın yanmadı değil mi abimm...Abin kurban olsun sana...Niye bıraktın oğlum beni haa !! "
Dedi ağlayarak.
CUMALİ : "Merak etme Kahramanım Sana bunu yapandan intikamını alacağız...O Vartolu itinden intikamını alacağım kardeşim ...Kanın yerde kalmayacak ..."
Dedi ve mezara toprak atmaya başladılar... Cumalinin , Selimin ve Yamacın canı çok yanıyordu. İdris ise kendinden geçmişti...bir baba için çok zor bir durumdu ...Oğlu diğer oğlunu öldürmüştü ...Bu acı cehennemde yanmaktan bile beterdi .
//////////////////
Salih karşı tepeden mezarlığı izliyordu .
Mezarlıktakilerin hepsi gidince Salih yavaş adımlarla mezarlığa doğru ilerledi....
İlk önce annesinin mezarına gitti uzun süre orda kaldıktan sonra Kahramanın mezarına geldi .
SALİH :..........
Mezarın yanına diz çöktü ve dua etmeye başladı.
SALİH : "Niye yaptın bunu bana ...Niye bana günlerce işkence yaptın ...Niye kafama sıkmaya kalktın abii !!! Ne yaptım ben sana ...Bak sen neredesin ben neredeyim....Değdi mi buna ha ?? Ben istermiydim seni öldürmek ...Ne hale soktun bizi !!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧• GÖMÜN BENİ ÇUKURA •♧
FanfictionYAMAÇ : Neden yaptın Salih ? Niye öldürdün Kahramanı ? " SALİH : ...... CUMALİ : " KONUUŞŞ !!!" SALİH :..... İDRİS : " Niye öldürdün oğlumu Salih !!" SELİM : "Niye yaptın laan ? Ne istedin Kahramandan ??!! " SALİH : "ÖLDÜRMEK ZORUNDAYDIM !!! BEN SAD...