Selim adamın ağzını eliyle kapatmıştı , adam ne kadar çırpınsa da Selimin elinden kurtulamıyordu.
SELİM : " Seni yaşatacagımı mı sandın ? Herşeyi biliyorum !! Bizi tehtit ederek hayatının hatasını yaptın!!"
Selim bıçağı adamın boğazına dayadı boğazını tam kesecekken duyduğu sesle irkildi .
CUMALİ : "SELİM !!"
Selim Cumaliyi görünce ellerini yavaşça adamın yakasından çekti ve Cumaliye döndü..
SELİM : " A-aabii !!"
CUMALİ : " Napıyorsun lan sen !!!"
SELİM : "Şey ...be- been !"
Cumali Selimin öldürmeye çalıştığı adama baktı ve ikinci şoku yaşadı.
CUMALİ : " Doktor Önder beyy !!!"
Cumali hızla Selime döndü çok sinirlenmişti .
CUMALİ : "Lan sen napiyorsun manyak mısın !! Niye öldürmeye çalışıyorsun doktoru .Salihi kurtardı o adam teşekkür etmen lazımken sen öldürmeye kalkıyorsun!!!"
Selim doktor Öndere tehtit eder gibi baktı ve Cumaliye döndü;
SELİM : " Abi ufak bi atışma oldu aramızda sinirlerime hakim olamadım...Özürdilerim ..."
CUMALİ : " Benden değil!! Doktordan özür dileyeceksin !!"
Selim öfkeli bir şekilde doktora döndü ve söze girdi..Sesinin titremesinden ne kadar sinirli olduğu anlaşılıyordu .
SELİM : " Özürdilerim doktor ! Bi an sinirlerime hakim olamadım. "
Doktor Önder :.........
Cumali mahçup bir şekilde doktora döndü ;
CUMALİ : " Bu yaşanan olay aramızda kalsın cezaevi müdürü falan duymasın size söz veriyorum artık böyle birşey yaşanmayacak."
Doktor Selimin yanından umursamaz bir şekilde yürüdü ve Cumalinin karşısına geçti.
Doktor Önder : "Peki Cumali bey sizin ve Salih beyin hatrına .. aramızda kalsın ..."
CUMALİ : " Eyvallah ..."
Doktor Önder yatağına uzandı korkudan uyuyamıyordu Selim her an yine saldırabilirdi ..
Cumali öfkeyle Selime baktı;
CUMALİ : " Napıyorsun oğlum manyak mısın sen !!!"
SELİM : " Ya abi dedim yaa sinirime hakim olamadım bir an ."
CUMALİ : "Başlatma sinirine Selim !!!! Bir daha böyle bir olay yaşanırsa seni elimden kimse alamaz !!! Anladın mı ?"
Selim evet anlamında başını salladı ve yatağına doğru ilerledi ...Başını yastığa koydu derin bir nefes aldı ve kimsenin duyamayacağı bir şekilde mırıldandı ;
SELİM : " Çünkü sizin bilmemeniz gereken şeyi biliyor!! Size söylenmemesi gereken şeyi ....."
Cumali yatağına doğru gitmek için hamle yaptı ve Salihin terlediğini fark etti hiç beklemeden Salihe doğru ilerledi ve eliyle ateşini kontrol etti ..Çok fazla ateşi vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧• GÖMÜN BENİ ÇUKURA •♧
FanfictionYAMAÇ : Neden yaptın Salih ? Niye öldürdün Kahramanı ? " SALİH : ...... CUMALİ : " KONUUŞŞ !!!" SALİH :..... İDRİS : " Niye öldürdün oğlumu Salih !!" SELİM : "Niye yaptın laan ? Ne istedin Kahramandan ??!! " SALİH : "ÖLDÜRMEK ZORUNDAYDIM !!! BEN SAD...