__GELECEK BÖLÜM FARGAMAN__

340 21 5
                                    

.
.
.
.
.

______________ HASTANE ______________

İDRİS : " Evet doktor bey bizimle konuşmak istediğiniz konu nedir ? "

Doktor boğazını temizleyip İdrise döndü ;

Doktor : " Bakın İdris bey Kahraman bey pek iyi değil hatta hiç iyi değil. "

CUMALİ : " Yine hayal mi görüyor?"

Doktor : " Evet Cumali bey hatta hayalden de ötesi  gördüğü bu hayale inanıyor,  gerçekmiş gibi inanıyor. "

Yamaç eliyle yüzünü sıvazladı ve dolan gözlerle doktora baktı;

YAMAÇ : " Ne yapacağız peki ?"

Doktor derin nefes aldı ve  söze girdi ;

Doktor : "Ruh ve sinir hastalıkları  hastanesine yatırılması lazım Yamaç bey . "

SELİM : " Ne ?! Durumu o kadar ciddi mi ?"

Doktor : " Malesef Selim bey.  Dediğim gibi hayal görüyor ve gördüğü bu hayallere inanıyor.  Yardım alması lazım yoksa durumu daha da kötüleşir."

İdrisin nefesi kesilmişti.  Oğlunu oraya ,o hastaneye yatırmak istemiyordu . Ama başka çaresi yoktu.

Eğer şimdi önlem  alınmazsa Kahraman yavaş yavaş kafayı yiyecekti . Buna mecburlardı .

İdris doktora dolan gözlerle baktı ve yavaşça başını tamam anlamında salladı .
.
.
.
.
.

Doktorun odasına Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden gelen 4 kişilik bir sağlık ekibi girdi .

Cumali , Selim , Yamaç ve İdris sağlık görevlilerini görür görmez Kahraman için geldiklerini anlamışlardı .

Hepsi  Kahramanın odasına doğru ilerlediler .

Kahraman ise  başına geleceklerden habersiz odasında oturuyordu ...

Ne kadar anlatsa da kimse ona inanmıyordu , inanmayacaktı da .

Peki Kahraman kendisine inanıyor muydu ? Hem evet hem hayır.

Kahraman gördüklerinin hayal olmadığından adı gibi emin olsa da , bazen acaba gerçekten hayal mi görüyorum? Diye kendi kendine sorduğu zamanlarda oluyordu ..

Peki Kahramanın gördüğü gerçekten hayal mi ? Yoksa karşısında gerçekten de kanlı canlı duran Salih miydi ? ......

.
.

Doktor , Koçovalılar ve akıl hastanesinden gelen sağlık görevlileri Kahramanın odasına girmişlerdi .

Kahraman onları görür görmez başına neler geleceğini anlamıştı. 

Kahraman yatağından kalktı ve geriye doğru yavaş adımlarla ilerlemeye başladı  .

Cumali ,Selim ve Yamaç başını öne eğmişti , Kahramanla göz göze gelmek istemiyorlardı . Canları inanılmaz yanıyordu.

İdris oğluna dolan gözlerle baktı. İçi yanıyordu. 

Kahraman ise babasına baktı ve titreyen sesiyle söze girdi .

KAHRAMAN : " Baba ! Lütfen ! Yapmayın! İNANIN BANAAA !!! "

İDRİS : " Oğlum iyiliğin için ..."

 KAHRAMAN : " BABAAAAA LÜTFEEENN !! "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KAHRAMAN : " BABAAAAA LÜTFEEENN !! "

Kahraman ne kadar çırpınsa da başaramamıştı. 

Sağlık görevlileri Kahramanı tutup sakinleştirici yapmışlardı .

Kahraman yavaş yavaş bilincini kaybediyordu . Gözleri kapanmak üzereyken ağzından tek bir kelime çıkmıştı.

KAHRAMAN : " Baba ..."
.
.
.
.
.

_________________________________________

.
.
.

Vee fragman geldiii 🙋‍♀️

Umarım fragmanı beğenirsiniz ve yeni bölümü heycanla beklersiniz .

İyi okumalar ❤☕📖

♧• GÖMÜN BENİ ÇUKURA •♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin