_İntikamı Aldım_

293 18 18
                                    


Çeto depodan gelen silah sesini duyar duymaz elini kalbine götürdü ve bir müddet bekledi . Salihe , çocukluk arkadaşına zarar gelmesini istemiyordu .

Çeto : "Mahsun çabuk ol !!"

Mahsun : "Tamam tamam az kaldı tamam !!"

Mahsun arabayı hızla depoya doğru sürüyordu.

.
.
.
.

____Depo _____

Depodan gelen silah sesi bütün ormanda yayılmıştı .

Mermiler kime ? Neye isabet etmişti ?

Bir ses yankılandı depoda .

Selim : " SANA SİLAHINI İNDİR DEDİM AKIIIIN !! "

Ve Selim bir el daha havaya ateş etti .

Bütün ormanda yankılanan silah sesi Selime aitti .

Akın gözlerini Salihten ayırmıyordu . Silahı indirmeye ise hiç mi hiç niyeti yoktu .

Selim tekrar bağırdı oğluna.

Selim : " AKIN İNDİİİRR SİLAAHINIIII !! O SENİN AMCAAANN !! KENDİNE GEEEL !!"

Akın : " Baba ...git burdan ..."

Selim ne yapacağını bilmiyordu canından çok sevdiği oğlu , kardeşi Salihe silah dogrultmuştu...Oysa ki Akın Salih amcasını herkesten çok severdi .

Selim , Akına  biraz daha yaklaştı.

Selim : " Akın , oğlum kendine gel bak karşında ki Salih !! Salih amcan !! Bunu nasıl yapabilirsin !!"

Akın dolan gözlerle babasına baktı.

Akın : " Baba ..."

Akının , Salihe silah doğrulttuğu eli titriyordu .

Salih ise tek kelime dahi etmiyordu . Sadece Akına bakıyordu...

Selim : " Ver o silahı bana ...O silahı bana ver Akın !!"

Akın :....

Selim ne yapacağını bilmiyordu , gözleri Cumaliye yardım et  der gibi baktı.

Cumali yavaşça Akına doğru yaklaştı.

Cumali : " Akın ! Oğlum indir silahını bak o senin amcan yapma pişman olursun!!"

Yamaç daha fazla dayanamadı ve oda Akınla konuşmak istedi .

Yamaç: " Akın oğlum ..Salihin ölüm haberini aldığımız zaman ne kadar üzülmüştük hatırlıyor musun ? O gün bizim için bir cehennemdi . Sinir krizi geçirmiştin ...Hatırladın mı ? Sen bu değilsin Akın !! Sen Salihi hepimizden çok seversin sen bu değilsin kendine gel artık!!"

Akının gözleri sadece Salihteydi . Silahı ise 1 santim bile aşağı indirmemişti.

Cumali Salihin ellerini çözmek için Salihe doğru yaklaştı fakat Akın buna engel olabilmek için havaya 2 el ateş etti .

Cumali : " Duurr sakin oll duuurr !!! "

Akın : " YAKLAŞMAAAA !!"

Selim : " LAN  NİYE YAPIYORSUUUNN BUNUUU ??!!"

Akın : " Ya - yapmam lazım baba..."

Selim : " LAAAN NİYEE LAAAN  NİYEEEEEE !!"

♧• GÖMÜN BENİ ÇUKURA •♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin