CUMALİ : " Hadii !!"SELİM : "Şey ...."
CUMALİ : " Konu ne konu ?"
SELİM : " KAHRAMAN !"
CUMALİ : " Anlat !"
___________________________
Salih derin uykusundan su içmek için uyanmıştı .. Cumalinin yatağına baktı fakat yerinde değildi , gözü Selimin yatağına da kaydı , Selim de orda değildi...Sessizce onları aramaya başladı. Lavaboya doğru ilerledi ve Cumaliyle Selimin fısıltılı sesini duyunca lavabonun kapısının önünde sessizce durup dinlemeye başladı ...
SELİM : " Abi konuştuklarımız aramızda kalsın . Salih duymasın en azından şimdilik !!"
CUMALİ : "Tamam tamam ! Ne zamana kadar saklayacağız bunu Salihten ? Adam perişan durumda !"
SELİM : "Söyleyeceğiz ama şimdi değil."
CUMALİ : " Peki Salihi tek başına mı bırakacağız?"
SELİM : " Evet malesef ."
CUMALİ : ......
____________________
Salih konuşulanları az da olsa duymuştu neyden bahsettiklerini bilmiyordu ama bildiği tek şey vardı Selim ve Cumali burdan gidecek kendisi ise burda , bu canavarların içinde tek başına kalacaktı...
Selim ve Cumali çok geçmeden çıkmak için kapıyı açmışlardı . Aniden Salihi karşılarında görünce ikiside afallamıştı ...Panik oldukları yüzlerinden belli oluyordu .
CUMALİ : " Salih ne işin var oğlum burda senin?"
SALİH : "Su içmeye kalktım sizi göremeyince merak ettim bi bakayım dedim . Hayırdır ikiniz gizli saklı ne konuşuyorsunuz öyle?
SELİM : "Iıııı....şey ...Ne gizli saklısı oğlum .."
CUMALİ : " Ya şey Salih... ıııı be-ben Selimi yatağında göremeyince bi bakmak istedim ondan yani ...."
Salih şüpheli bir şekilde ikisinin de yüzüne baktı yalan söylediklerinin farkındaydı...
SALİH : "İyi . Ben uyuyorum ."
CUMALİ : " Tamam oğlum bir şeye ihtiyacın var mı?"
SELİM : " Bir şey olursa seslen. "
SALİH : "Tamam tamam ... İyi geceler ."
Salih yatağına uzandı yorganı kafasına kadar çekti ve mırıldanarak konuştu ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧• GÖMÜN BENİ ÇUKURA •♧
FanfictionYAMAÇ : Neden yaptın Salih ? Niye öldürdün Kahramanı ? " SALİH : ...... CUMALİ : " KONUUŞŞ !!!" SALİH :..... İDRİS : " Niye öldürdün oğlumu Salih !!" SELİM : "Niye yaptın laan ? Ne istedin Kahramandan ??!! " SALİH : "ÖLDÜRMEK ZORUNDAYDIM !!! BEN SAD...