Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHXMia'dan
Odadaki yatağın üstüne oturmuş telefonum ile ilgileniyordum. O sırada odanın kapısı açıldı.
(Tae)"hadi küçük hanım seni arkadaşlarım ile tanıştıracağım"
Ayağı kalktım.
"Senin gibi delilerdir"
Güldü ve elini omzuma koydu. Ağırlığının yarısını vererek ilerliyordu.
"Hayvan gibisin"
(Tae)"Ah evet muhteşem biriyim"
Göz devirdim. Merdivenlerden aşağı inerken ağırlığını artık vermiyordu.
Salona geldiğimizde. Jungkook ve onun serseri gurubu koltukta oturuyordu.
"Arkadaşların bumu?"
(Tae)"Evet küçük"
"Yaa deme bana küçük"
Tae gülüp koltuğa oturdu ve yanını patpatladı.
Yanına oturdum.
(Tae)"beyler bu benim KÜÇÜK kuzenim Mia"
Küçük kelimesini bastırarak söylemişti. Gıcık işte,benimle uğraşmak istiyordu.
"Ben onları tanıyorum tae"
Tae bakışlarını yanında oturan yoongi ye çevirdi.
(Yoongi)"mia ile aynı sınıftayız"
Tae gülümsedi.
(Tae)"şanslısın"
"Ya ne demessin"
Tae güldü ve yanağımda makas aldı.
(Jm)"alınıyorum mia. Ben eğlenceli birisiyimdir"
"Öyle misin?"
(Tae)"ön yargılı olma hepsi çok iyi insanlardır"
Başımı salladım.
Jungkook'a baktığımda arkasına yaslanmış bir elini koltuğa yaslamış bana bakıyordu. Bakışlarımı ondan çekip
Canım kuzenime baktım(!)"Benim okula gitmem gerek"
(Tae)"kuzen zaten okulun bitmesine 1 aydan az bir süre kaldı. Derslerde de sadece konu tekrarları yapıyorsunuz. Okula gitmesen bir şey olmaz hem ben seni çalıştırırım"
Doğruydu ama ben okula gitmek istiyordum hem yujine de haber vermedim. Numarasıda yoktu bende. Yujin için okula gidecektim. Benim iyi olduğumu bilmesi gerek.
(Jk)"yujin'e ben iyi olduğunu söylerim. Okula gelme"
Ben bunu sesli mi söyledim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...